تازه‌ترین پیش بینی آخرالزمان روز پایان جهان را 3 اردیبهشت اعلام کرده است!

تازه‌ترین پیش بینی آخرالزمان روز پایان جهان را 3 اردیبهشت اعلام کرده است!

پیش بینی آخرالزمان موضوعی است که هر چند وقت یک‌بار از سوی شخص یا افرادی مطرح می‌شود و در همین رابطه، فردی به تازگی اعلام کرده که سوم اردیبهشت ماه روز نابودی جهان است. اینطور که به نظر می‌رسد، قرار است سیاره ایکس یا همان سیاره 9 با زمین برخورد کند!

جالب است بدانیم که طبق روالی که از قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش برقرار بوده، اخیرا شخصی به نام دیوید مید (David Meade) بر اساس تفسیری از کتاب مکاشفه یوحنا (Book of Revelation)، اطلاعات قدیمی در مورد موضوع رمزگشایی اعداد و همچنین، تئوری‌های توطئه موجود در رابطه با جرم آسمانی مرموزی به نام سیاره ایکس، در کمال تعجب گفته است که در دوشنبه 3 اردیبهشت (23 آوریل) دنیا به آخر می‌رسد!

البته به احتمال قوی شما هم مثل ما کوچک‌ترین اهمیتی به این ادعاها نمی‌دهید و از زمانی که پیش بینی آخرالزمان سال 2012 به حقیقت نپیوست و اظهارات مشابه قبل‌تر از آن هم همگی پوچ از آب درآمدند، به نوعی نسبت به این پیش‌بینی‌ها واکسینه شده‌اید!

با این وجود به نظر می‌رسد که ادعای اخیر دیوید مید در میان برخی گروه‌ها موردتوجه قرار گرفته و شاید کسانی باشند که همین الان در حال آماده شدن برای روز رستاخیز ماه آوریل هستند! به هر ترتیب از شما دعوت می‌کنیم که در بررسی ادعای مید و نظریه‌های عجیب موجود در مورد برخورد سیاره مرموز ایکس به زمین با ما همراه باشید.

جدیدترین پیش بینی آخرالزمان

این اولین باری نیست که مید از پایان جهان خبر می‌دهد و پیش از این، او گفته بود که در تاریخ 23 سپتامبر 2017 به دلیل همراستایی منحصر به فرد ستاره‌ها و اجرام آسمانی اطراف زمین، سیاره ایکس با عبور از نزدیک ما، به نوعی بازگشت عیسی ناصره به زمین و رستاخیز را کلید می‌زند.

تاریخ 23 آوریل هم به نوبه خود تاریخچه‌ای رستاخیزی دارد و معروف‌ترین پیش بینی آخرالزمان که به آن نسبت داده شده، به اواسط قرن 19 میلادی و فردی به نام ویلیام میلر (William Miller) مربوط می‌شود؛ میلر که خود کشیش بود، به دفعات پایان دنیا را پیش‌بینی کرد و افتخار مطرح کردن ناامیدکننده‌ترین پیش‌بینی‌ غلط موجود در این رابطه نصیب او شده است.

تازه‌ترین پیش بینی آخرالزمان روز پایان جهان را 3 اردیبهشت اعلام کرده است!

در ادعای جدید مید، یا بهتر است بگوییم ورژن جدید اظهارات قبلی میلر، این فرد گفته که به دلیل همراستایی مشتری، ماه و خورشید در صورت فلکی ویرگو، یکی از بخش‌های مکاشفه یوحنا در مقیاسی کیهانی به حقیقت می‌پیوندد و به طور دقیق‌تر، زنی ملبس به خورشید که ماه در زیر پایش قرار گرفته و تاجی از دوازده ستاره بر روی سر دارد، یک دیکتاتور جهانی را به دنیا می‌آورد!

اینطور که به نظر می‌رسد همراستایی‌ گفته شده چنین صحنه‌ای را در آسمان پدید خواهد آورد، اما نکته جالب این است مید در مورد پیش‌بینی قبلی‌اش هم همین صحبت‌ها را کرد و نکته جالب‌تر، قرار نگرفتن هیچ کدام از اجرام آسمانی اشاره‌شده در صورت فلکی ویرگو، در تاریخ 23 آوریل است؛ محاسبات و رصد ستاره شناسان نشان می‌دهد که ماه، خورشید و مشتری در روز اعلام‌شده به ترتیب در صورت فلکی‌های جمینی،‌ بره و لیبرا خواهند بود.

تازه‌ترین پیش بینی آخرالزمان روز پایان جهان را 3 اردیبهشت اعلام کرده است!

از طرف دیگر مید کسی نیست که در مورد پیش‌بینی‌هایش ثباتی داشته باشد و در وب سایت او قبلا اشاره شده بود که ماه مارس 2018 آغازگر اتفاقات رستاخیزی خواهد بود. در این تارنما تاریخ‌های دیگری هم موردبحث قرار گرفته‌اند و به برنامه هسته‌ای کره شمالی به عنوان ابزاری برای پایان دنیا اشاره شده است.

سیاره مرموز ایکس

در مورد عامل شروع آخرالزمان موردنظر مید، یعنی سیاره ایکس که برخی به آن سیاره نیبیرو (Nibiru)‌ هم می‌گویند،‌ دو بحث اصلی وجود دارد؛ بحث اول این است که دانشمندان سازمان فضایی ناسا و سایر محققان در دورترین نقاط منظومه شمسی به دنبال جرمی آسمانی به اندازه زمین می‌گردند که به آن اسم سیاره ایکس یا سیاره 9 را اختصاص داده‌اند.

با این وجود سنگ شناور عظیم توصیف‌شده در نظریه‌های آخرالزمانی به جرم موردنظر ناسا ارتباطی ندارد؛ طرفداران نظریه‌های توطئه آمیز می‌گویند که آژانس فضایی ایالات متحده از وجود سیاره‌ای که به سمت زمین در حرکت است و نسل ما را از بین خواهد برد خبر دارد، ولی در مورد آن اطلاعاتی منتشر نمی‌کند.

سیاره نیبیرو برای اولین بار توسط یک نظریه‌پرداز داستان‌های علمی تخیلی به نام نانسی لیدر (Nancy Lieder) به جهانیان معرفی شد و در دهه 90 میلادی بود که وب سایت لیدر ایده وجود این جرم آسمانی و پیش بینی نزدیک شدن آن به زمین در سال 2003 را مطرح کرد.

تازه‌ترین پیش بینی آخرالزمان روز پایان جهان را 3 اردیبهشت اعلام کرده است!

البته همانطور که می‌دانیم، این پیش‌بینی هم مانند موارد قبلی به حقیقت نپیوست، اما صحبت‌ها در مورد نیبیرو از بین نرفتند و حتی در مورد ماجرای رستاخیز سال 2012 که به پایان تقویم قوم مایاها مربوط بود هم افراد زیادی نیبیرو را به پیش بینی آخرالزمان ربط دادند.

از طرف دیگر، کمتر کسی است که نداند علم ستاره شناسی به حدی در دهه‌های اخیر پیشرفت کرده که دانشمندان می‌توانند به کمک تجهیزات فوق پیشرفته ساخته شده وجود سیاره‌های مختلف را در منظومه‌های دیگر تایید کنند و همین چند وقت پیش بود که تعدادی از پژوهشگران اعلام کردند که برای اولین بار یک سیاره فرا کهکشانی در خارج از کهکشان راه شیری را دیده‌اند.

به این ترتیب نزدیک شدن یک سیاره مرموز به زمین و یا حتی حضور آن در نزدیکی‌های ما آنقدر ها هم اتفاق ساده‌ای نیست که تصور می‌شود و می‌توان اطمینان داشت که اگر قرار باشد نیبیرو یا هر جرم آسمانی دیگری برای ما تهدیدی باشد، دانشمندان سال‌ها و حتی دهه‌ها قبل از نزدیک شدن آن اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام می‌دهند.

به این ترتیب انتظار می‌رود که با احتمال نزدیک به صد درصد پیش بینی آخرالزمان 3 اردیبهشت هم مثل ادعاهای قبل به حقیقت نپیوندد، اما با همین اطمینان می‌توانیم بگوییم که همچنان افرادی مانند دیوید مید و ویلیام میلر وجود خواهند داشت که برای جلب‌توجه و یا به نیت‌های دیگر، از نابودی جهان در تاریخی خاص صحبت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

41 دیدگاه

  1. منم دیشب تو خواب حلال ماه و دیدم
    یکی یکی به آرزوم رسیدم 😃

  2. امروز ۸اردیبهشت من هنوز زندم

  3. ما اعتقاد داریم تا ظهور اتفاق نیفتاده دنیا محاله نابود بشه

  4. افکار شیطان پرستی تا کجا رشد کرده

  5. سیاره نینبرو سیاره ای است که آنوناکیها روش زندگی میکردند پس طرف چرت میگه که برای اولین بار تو یک مجله علمی تخیلی معروف شده واقعا فکر میکنن همه بی سواد احمقن برن پی کارشون اگه قرار برخورد کنه پس چرا ۳۲۰۰ سال پیش برخورد نکرد مگر آنوناکیها ۳۶۰ هزار سال پیش روی زمین نیامدند پس همه اینها حرفها نادرستی هستند البته بنظر من و اطلاعاتی که دارم در ضمن هر پیشبینی که کردند درباره نابودی زمین منظور نابودی که نیست ، بر فرض باشه بزار نابود بشیم مال بابام که نیست هر کی خلق کرده پس حق نابود کردن داره، مگه میشه یک سیاره به اندازه زمین به زمین بخورد کنه و یا تاثیر بزاره همش شروره اگه قرار بود یک چیزی به اندازه زمین روی زمین تاثیر بذاره مثل گرانش این چیزها پس چرا خورشید مارو نمی بلعه این چند میلیون یا میلیاردها سال ، شاید یک دوره جدید شروع بشه یا ….

  6. یا باقی مونده بنی اسرائیل باز چرت و پرتا شروع شد

  7. منم یه پراید دارم میرم داخلش در امانم😑

  8. باز چرتو پرت شروع شد,هرسال یه دین مزخرف میخواد همرو نابود کنه

  9. تورو خدا بیخیال این جور فرضیه ها بشین
    خودمون گمراه کنیم سر چی آخه

  10. سعید خیلی حرفت چرت نیست
    چه ربطی داره
    حرف نزنی کسی نمیگه…
    به نظر خیلی احم….هستی
    یا خیلی باهوش
    باهوش برای خراب کردن مابقی…
    احم…. برای واقعا نداشتن….عقل
    چه ربطی داره یک خورد نگاه کن لذت ببر
    حتمی باید الکی نظر بزاری تا مابقی بهت توهین کنن
    که چی بشه
    گندتر از تو خیلی کسا هستن فقد نگاه میکنن و حرفی نمیزنن
    موفق باشی

  11. آخه شما که میدونید چرته چرا اصلا حرفهای این یارو رو پست کردین؟
    تا کامنت های بیخود بزاریم باز؟

  12. یعنی میشه ایا بابا خسته شدیم

  13. ( دیود مید و ویلیام میلر ) هر دو ابله توهمى هستن! خبرهاى حقیقیت رو فقط از رسانه ى سازمان فضایى فوق پیشرفته| ناسا آمریکا| بشنوید!!!
    🙂

  14. بابا این پیشبینی ها همش چرنده

  15. دین مسیحیت که کلا خرافاته و کتاباشون هم دستکاری شده پس هیچ اهمیتی نداره این حرفی که زدن

  16. الان باز بعضیا میرن پناهگاه درست میکنن
    ما ایرانیا که نیاز نداریم چون تو مسکن مهر هیچ خطری تهدیدمون نمیکنه

    • خب چرا وقتی طرح مسکن مهر اومد، شتاب زده اقدام کردید؟

      اشتباه های خودتون رو گردن بگیرید و به هیچ شخص و گروهی منتصب نکنید.

      چه قدر پیشینیان ما، انسان های فهیمی بودند یکی از اینان می فرمایند، از ماست که برماست

      دریغ و ۱۰۰ افسوس که ما به این روز افتادیم

      با تشکر

      • ما ( خانواده من ) تو مسکن مهر زندگی نمیکنیم
        منظورم از ما جامعه ی ایران بود
        _____________________________
        یبار بهم پیشنهاد دادی بجای کلمه “اتحاد” از “همبستگی” استفاده کنم، منم پیشنهاد میدم بجای “با تشکر” بگی” با سپاس”

  17. آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند