نتیجه تحقیقات درباره آیفون

آیفون ، محبوبترین گوشی میان نسل جوان آمریکا

یازده سال از اولین نسل تلفن همراه آیفون می‌گذرد و این گوشی از آن زمان فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. طبق آخرین نتایج تحقیقات، آیفون ، محبوبترین گوشی میان نسل جوان آمریکا است و ۸۰٪ از آن‌ها اعلام کردند که سیستم عامل iOS را به اندروید ترجیح می‌دهند.

طبق آخرین بررسی‌ها در آمریکا که درمیان بیش از ۶۰۰۰ جوان و نوجوان صورت گرفت، شرکت سرمایه گزاری پایپر جفری (Piper Jaffray) به این نتیجه رسید که اکنون بیش از هر زمان دیگر در میان این نسل، تلفن آیفون وجود دارد.

این تحقیق از ۴۰ ایالت و با میانگین سنی ۱۶ سال انجام شد. ۸۲٪ از این افراد دارای آیفون، ۱۱٪ صاحب یک دستگاه اندرویدی و ۷٪ از تلفن‌های همراه دیگر استفاده می‌کردند. این بررسی در سه ماهه اول سال میلادی صورت گرفت که با تکیه بر این نتایج، می‌توان گفت که ۸۴٪ از افراد تمایل دارند آیفون تهیه کنند.

نتایج تحقیقات درباره آیفون - جدول

آنچه که از آخرین نتایج تحقیقات درباره آیفون بدست می‌آید اینست که شرکت اپل و مخصوصا اسمارت فون‌های آیفون توانسته‌اند تاکنون جایگاه مناسبی را در میان جوانان و نوجوانان دبیرستانی پیدا کنند.

البته با تاثیر پذیری نسل جدید از تبلیغات و برجسته شدن کالای ملی در این کشور، این شواهد خیلی دور از انتظار نبود. این نتیجه هنگامی بسیار قابل توجه‌تر می‌شود که پی می‌بریم سهم iOS در بازار تلفن‌های همراه کشور آمریکا ۴۵٪ به دست آمده است.

این تحقیق همچنین بر روی بازار ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ نیز بررسی‌هایی انجام داده که در آن ۱۵٪ از جمعیت جوان یک دستگاه را تهیه نموده و ۲۰٪ دیگر تمایل به خرید یکی از آن را داشته‌اند.

اینکه با توجه به قیمت بالاتر محصولات اپل، باز هم تمایل چشمگیری به خرید محصولات دیگر برند‌ها به چشم نمی‌خورد می‌تواند سرمایه گزاری مناسب با تخمین‌هایی باورنکردنی برای پیشرفت این شرکت در سال‌های آینده را در پی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. همش بخاطر استفاده کردن از افراد مشهور و هالیوودی برای تبلیغاته که آیفون تا هنوز رو مده و کلاس داره وگرنه به نظر من گوشی های سامسونگ و سیستم عامل اندروید هیچ ایرادی نداره و حتی سهولتش خیلی بیشتر از آیفونه.من سالها از مدل های مختلف سامسونگ استفاده میکردم و با اینکه گرون قیمت هم بودند ولی به چشم نمیومد و انگار یه گوشی معمولی دستمه ولی الان که آیفون 6 اس دارم و حتی ارزونتر از گلکسی اس 7 خریدمش متوجه نگاه متفاوت اطرافیانم به این گوشی میشم و حتی فکر میکنن خیلی باکلاس تر از گذشته شدم با وجود این گوشی

  2. آدمی که عقل داره چیزی غیر از آیفون نمیخره.

  3. امریکایی ها کم دارن کلا

  4. نسل جوان آمریکلا مث نسل جوان ایران مشکل اقتصادی نداره