گوشی های خانواده هواوی پی 20

امسال 20 میلیون نسخه از گوشی های خانواده هواوی پی 20 به فروش می‌رسد

تحلیلگران انتظار دارند هواوی امسال 20 میلیون نسخه از گوشی های خانواده هواوی پی 20 (Huawei P20) را به فروش برساند. محصولات این خانواده دارای نوآوری‌ها و امکانات جذابی هستند که می‌تواند آن‌ها را با بزرگ‌ترین پرچمداران اندرویدی نیز قابل رقابت سازد.

هواوی هم اینک یکی از برترین برندهای سازنده گوشی هوشمند در جهان است. در واقع آن‌ها تنها اپل و سامسونگ را بالای سر خود می‌بینند و این کمپانی رقاب بسیار سختی را خواهد داشت تا بتواند جای این دو شرکت معتبر آمریکایی و کره‌ای را در رده بزرگ‌ترین سازندگان از آن خود کند.

هفته نخست فروردین ماه بود که کمپانی هواوی رسما از گوشی های خانواده هواوی پی 20 خود شامل دو نسخه اصلی و پرو پرده برداشت. این محصولات با ظاهری شبیه به آنچه که بر روی قاب جلویی آیفون ایکس می‌بینیم، موفق شده‌اند بازخورد خوبی را نیز از منتقدان و کاربران دنیای مجازی کسب کنند. حال یک تحلیلگر چینی به نام Yu Chengdong معتقد است که امسال شاهد فروش 20 میلیون نسخه از گوشی های خانواده هواوی پی 20 خواهیم بود.

این دومین باری است که کمپانی هواوی چنین ادعایی می‌کند، اما حالا که تیم تحقیق و توسعه آن‌ها نسبت به هر شرکت تولیدکننده‌ی چینی دیگری متواضعانه نوآوری‌هایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد فروش بالاتر محصولاتشان می‌تواند چیزی قابل انتظار باشد. به نقل از یو چنگ دونگ، تیم تحقیق و توسعه هواوی همچنین در حال کار بر روی توسعه دیوایس‌های قدیمی آن‌ها هستند تا بتوانند عملکرد و پایداریشان را افزایش ببخشند.

امکانات گوشی های خانواده هواوی پی 20

در حال حاضر گوشی های خانواده هواوی پی 20 شامل سه نسخه‌ی پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت است. مدل پرو گران قیمت‌ترین مدل این خانواه است که از دوربین سه گانه با لنزهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی پشتی برخوردار است. دوربین این مدل موفق شده بیشترین امتیاز کسب شده ممکن از سایت بنچمارک گیری دوربین DxOMark را دریافت کنند. دو مدل پی 20 و پی 20 پرو همچنین به تراشه کایرین 970 و سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برند. گوشی های هواوی پی 20 و پی 20 پرو همچنین دارای قیمت پایه 649 و 899 یورو در بازار اروپا هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چقدرم خوش اشتها هستن

  2. حالا این آماردقیق از کجاست؟؟

  3. تاریخ عرضه رسمی این گوشی توی بازار ایران اعلام نشده؟