کنسول مگا درایو مینی

سگا کنسول مگا درایو مینی را معرفی کرد

کنسول مگا درایو مینی (Sega Mega Drive Mini) رسما در Sega Fes 2018 توسط سگا معرفی شد. مدیران ضمن اعلام زمان عرضه این کنسول، از عرضه بازی‌های کلاسیک برای نینتندو سوئیچ نیز خبر دادند.

کنسول مگا درایو مینی امسال عرضه می‌شود

سگا قصد بازگشت به دوران خاطره‌انگیز و مینیاتوری کنسول‌ها را دارد. مدیران این کمپانی ژاپنی با معرفی نسخه مینیاتوری “Mega Drive” در Sega Fes 2018، از عرضه آن در سال 2018 میلادی خبر دادند. همچنین سگا اعلام کرد که از تابستان امسال، چندین بازی کلاسیک را برای کنسول نینتندو سوئیچ ارائه می‌کند.

سگا می‌گوید کنسول مگا درایو مینی که البته نام آن فعلا به صورت آزمایشی انتخاب شده است، با سی‌امین سالگرد عرضه این کنسول همراه شده و با چند بازی کلاسیک به دست کاربران می‌رسد. کمپانی “AtGames” که پیش‌تر شاهد عرضه کنسول‌های آتاری توسط آن بودیم نیز می‌گوید “Mega Drive Mini” با سخت افزار آن تولید می‌شود.

کنسول مگا درایو مینی

به نظر می‌رسد مگا درایو مینی همانند کنسول‌های بسیار محبوب “NES Classic” و “SNES Classic” نینتندو به گونه‌ای توسعه پیدا کرده است که کاربران می‌توانند تعداد زیادی بازی که به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است را انجام دهند. مطابق با گزارش “Polygon”، این کنسول حداقل در مراحل اولیه عرضه، ابتدا در بازار کشور ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با بازی‌های آن منتشر نشده است.

سگا کنسول اصلی مگا درایو را در تاریخ 29 اکتبر 1988 در ژاپن و 14 آگوست 1989 در آمریکای شمالی عرضه کرده بود. به علاوه، آمارها از فروش بیش از 30 میلیون دستگاه در بازار جهانی خبر می‌دهند.

کمپانی سگا اخیرا مجموعه‌ای منتخب از بازی‌های کلاسیک و البته محبوب خود را برای اندروید و آی او اس عرضه کرده بود. حالا نیز دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ قادر به انجام آنها هستند. سگا همچنین اعلام کرد که حداقل 15 بازی مختلف که شامل “Sonic the Hedgehog” ،”Phantasy Star” و Thunder Force 4 می‌شود، تابستان امسال عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. SegaMegaDrive نصب کنید و خیلی راحت روی کامپیوتر بازی کنید

    حتی Emulator برای Android هم هست

    من کل بازی های سگا رو دارم

    با تشکر

  2. سگا بازی هاش مگه الان گیر میاد؟؟

  3. یکی به این بفهمونه که گذشت اون دوران

  4. چقد جمع و جور و خوبه