اختلال در تلگرام

اختلال در تلگرام (26 فروردین 97)

اختلال در تلگرام ، امروز 26 فروردین سبب شد دسترسی به تلگرام برای بسیاری از کاربران دشوار شود. این در حالی است که از مدت‌ها قبل اخبار ضد و نقیضی درباره فیلتر این پیام‌رسان شنیده شده و وجود اختلال در تلگرام ظن را به این سو می‌برد.

امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه، بروز اختلال در تلگرام سبب شده دسترسی به آن برای بسیاری از کاربران غیر ممکن یا دشوار شود. اغلب کاربران موبایل دارای مشکل بوده و به نظر نسخه دسکتاپ این نرم افزار بدون مشکل کار می‌کند. نکته جالب اینجاست که با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی، مشکل اختلال در تلگرام در گوشی های موبایل از بین می‌رود، به این معنی که خبری از مشکلات سرور نیست.

ریشه اختلال در تلگرام

همواره بعد از پدید آمدن اختلال در تلگرام، نخستین حدس به سوی دست‌‌کاری‌های عمدی می‌رفت، اما از آنجایی که طی ماه‌های اخیر و مخصوصا در سال جدید، اخبار زیادی پیرامون جدی شدن بحث فیلترینگ تلگرام شنیده شده است، اکنون کاربران، اختلال تلگرام را بیش از پیش به این موضوع ارتباط می‌دهند.

اگر شما نیز برای کار با این پیام‌رسان با مشکل مواجه شده‌اید، با ذکر نوع اتصال و محل سکونت خود، مشکل را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. والا من ک نسخه پلاس دارم
    مشکل نداشت
    تلگرام ایکس هم نصب دارم
    اونم بدون مشکل کار می‌کرد

    استان بوشهر. شهرستان تنگستان. (روستای۰چاهپیر

  2. تهران درآرامش بودواختلالی ندیدیم وزیرمحترم قول داده دستش روفیلترینگ نره

  3. ادم میترسه که فیلتر شده یا اختلاله بخدا

  4. مال من که اوک بود از کرمانشاه