عکس هواوی آنر 10

عکس هواوی آنر 10 با بریدگی بالای صفحه منتشر شد

عکس هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) در دنیای واقعی منتشر شد. این تصویر، وجود نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه در گوشی جدید آنر را تایید می‌کند.

شباهت پرچمدار آنر با P20 در عکس هواوی آنر 10

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعات ضد و نقیضی در رابطه با موبایل جدید هواوی از سری آنر بودیم. برخی منابع با انتشار تصاویری از این گوشی، از طراحی ناچ و استفاده از بریدگی بالای صفحه خبر دادند، در حالی که سایرین ادعا کردند نسبت صفحه به بدنه این گوشی برابر 100 درصد خواهد بود. اما حالا عکس هواوی آنر 10 از طریق شبکه اجتماعی ویبو به بیرون درز کرده است تا کاربران در انتظار دستگاهی مشابه P20 باشند.

این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) معرفی شود و انتظار می‌رود بسیاری از قابلیت‌ها و مشخصه‌های فنی هواوی پی 20 را به همراه داشته باشد. به علاوه، در این موبایل شاهد وجود یک برش در بخش بالایی صفحه خواهیم بود.

عکس هواوی آنر 10

تصویری که پیش‌تر از قاب پشتی موبایل جدید آنر منتشر شده، طراحی آن را با رنگ جذاب بنفش مایل به آبی نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد سازندگان برای دوربین دوگانه از سیستم موجود در میت 10 بهره برده‌اند.

گزارش‌های اخیر از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین آنر 10 خبر داده‌اند. به علاوه، تصاویری از دوربین این گوشی لو رفته بود که وجود حالت “emantic image segmentation” را تایید می‌کرد.

عکس هواوی آنر 10

در مورد مشخصات، سازندگان از نمایشگری 5.84 اینچی در کنار تراشه کایرین 970 استفاده خواهند کرد. بالاترین پیکربندی این گوشی شامل 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های فنی در دست نیست.

بعد از معرفی گوشی جدید هواوی در رویداد 19 آوریل در چین، در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) نیز مراسمی رسمی در شهر لندن برگزار خواهد شد.