چری تیگو 5 آپشنال

چری تیگو 5 آپشنال 97 در ایران رونمایی شد + امکانات و قیمت

چری تیگو 5 آپشنال با مدل 97 در ایران رونمایی شد. شرکت مدیران خودرو ضمن معرفی مدل جدید Tiggo 5، مشخصات، امکانات و قیمت این شاسی بلند چینی را نیز اعلام کرده است.

شرکت مدیران خودرو از مدل جدید تیگو 5 با نام مدل 97 رونمایی کرد. این خودرو که آپشن‌های بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد از سه شنبه 28 فروردین 1397 در نمایندگی‌های سراسر کشور قابل ثبت نام خواهد بود. تیگو 5 از محبوبیت زیادی در بازار ایران برخوردار است و تاکنون در دو نسل وارد بازار کشورمان شده و اکنون مدیران خودرو، نسخه‌ی فیس لیفت دیگری از این شاسی بلند چینی را برای بازار ایران رونمایی کرده است.

آپشن‌های جدید چری تیگو 5 آپشنال 97

چری Tiggo 5 به عنوان یک خودروی مجهز و پر آپشن شناخته می‌شد، اما حالا امکانات بیشتری در این خودرو قرار گرفته که می‌تواند مشتریان را راضی‌تر کند. طراحی دو رنگ فضای داخلی، نسبت به قبل جذاب‌تر شده و یک صفحه نمایش 10 اینچی عمودی در داخل کابین خودرو دیده می‌شود. این صفحه نمایش، علاوه بر این که کار GPS و تنظیمات سیستم تهویه را انجام می‌دهد، می‌تواند انتظارات مشتریان از سیستم‌های سرگرمی خودرو را نیز برآورده کند. نمای جلو و عقب خودرو تغییری نکرده و سنسور پارک جلو نیز به این محصول اضافه شده است.

چری تیگو 5 آپشنال

در بخش مشخصات فنی تغییری صورت نگرفته و چری تیگو 5 آپشنال 97 با همان پیشرانه 2 لیتری سابق به بازار عرضه می‌شود. هر چند احتمال می‌رود به‌روزرسانی‌هایی در سیستم قوای محرکه خودرو انجام شده باشد.

قیمت تیگو 5 مدل 97

شرکت مدیران خودرو، چری تیگو 5 آشپنال 97 را در دو مدل لاکچری با قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان و اکسلنت با قیمت 115 میلیون تومان عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدایی این نمیارزه با این قیمت

  2. تا کم تر از یک هفته گرونش میکنن حالا ببین