ایسوس زنفون 5

گوشی گیمینگ ایسوس در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود

کمپانی ایسوس خبر از عرضه گوشی گیمینگ ایسوس در آینده‌ای نزدیک داد. این گوشی مخصوص بازی از چه امکاناتی برخوردار است و آیا به طور کلی نیازی به گوشی های گیمینگ در بازار هست؟

همه معمولا نام ایسوس را برای عرضه لپ تاپ‌های شخصی و گیمینگش می‌شناسیم. با این حال آن‌ها چند سالی است که وارد بازار گوشی های هوشمند شده‌اند و جدیدترین محصولات آن‌ها، گوشی های خانواده زنوفن 5 است که در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی شدند. حال به نظر می‌رسد ایسوس در نظر دارد تجربیات گیمینگ خودش را این‌بار نه در لپ تاپ، بلکه در گوشی های هوشمند خود پیاده سازی کند. این خبری است که جری شن، مدیرعامل ایسوس در مراسم راه اندازی صدمین فروشگاه ایسوس در کشور فیلیپین به رسانه‌ها اعلام کرده است.

تاریخ عرضه گوشی گیمینگ ایسوس

به نقل از این گزارش، شن اعلام کرده است که انتظار می‌رود گوشی گیمینگ ایسوس در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. اگرچه تاریخ عرضه مشخص و یا جزئیات بیشتری از این دیوایس اعلام نشده است و این بدان معناست که ایسوس احتمالا در حال آزمون و خطا است و توسعه گوشی مخصوص بازی آن‌ها هنوز به اتمام نرسیده است.

این خبر چندان هم نمی‌توانست عجیب و غریب باشد، زیرا همانطور که گفته شد، ایسوس تجربه‌ی موفقی در عرضه محصولات گیمینگ نظیر لپ تاپ ها دارد؛ پس حالا انتقال تجربیات آن‌ها به صنعت موبایل نمی‌تواند مسئله‌ی پیچیده‌ای باشد. در حالی صحبت از گوشی گیمینگ ایوس می‌شود که برخی دیگر از کمپانی‌ها نیز گوشی هایی با تمرکز بر روی بازی های موبایلی را طراحی کرده‌اند. ریزر فون و شیائومی بلک شارک دو مورد از آخرین گوشی های مخصوص بازی بازار هستند که اخیرا معرفی شده‌اند.

ما مطمئن نیستیم اگر نیازی به یک گوشی هوشمند برای برخی از افراد وجود دارد، آن‌ها از همان سخت افزاری استفاده باید کنند که شاهد حضور آن‌ها در گوشی های پرچمدار هستیم. هنوز مشخص نیست که آیا امکاناتی فراتر از گوشی های پرچمدار نظیر پشتیبانی از عینک‌های سه بعدی ویژه در این محصولات وجود خواهد داشت یا خیر؛ اما به نظر ما نیازی به طراحی گوشی های مخصوص گیمینگ وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه چیز شاخی از آب در بیاد

  2. گوشی گیمینگ فقط شیائومی