چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

عکس های برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

عکس‌های برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA منتشر شد. “Fine Art Photography Awards” یکی از معتبرترین جشنواره‌های عکاسی در جهان است که در ادامه می‌توانید تصاویر منتخاب آن در موضوعات مختلف را تماشا کنید.

برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA که در آن شرکت‌کنندگان در دو بخش آمارتور و حرفه‌ای و 20 دسته‌بندی مختلف با یکدیگر رقابت داشتند، سرانجام اعلام شد. همانند سال‌های گذشته، ما باز هم شاهد تصاویری خارق‌العاده از هنرمندان نام‌آشنا و البته جویای نام بودیم.

دو جایزه بزرگ این مسابقه به “Coco Amardeil” برای عکس “Come Hell or High Water” و همین‌طور “William Ye” برای عکس “A Tribute to Orlando” رسید. اگرچه این تصاویر فوق‌العاده بودند، اما در این رقابت نمونه‌های بسیار جذاب دیگری نیز وجود دارند.

چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

در بخش “Cityscape”، جایزه نخست به “Sajin Sasidharan” بابت عکس “Concrete Jungle” در شاخه هنرمندان آماتور تعلق پیدا کرد. این هنرمند موفق شده بود تا با ثبت تصاویری پرزرق و برق از سازه‌های بتنی در امارات متحده عربی، منظره‌ای جذاب را خلق کند. در سوی دیگر، “Durvile Calvalcanti” با مجموعه‌ای از عکس‌های توکیو و پل دره‌ای قدیمی این شهر، در دسته‌بندی حرفه‌ای برنده شد.

چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

از دیگر موارد برجسته در این دوره از مسابقات FAPA می‌توان به مجموعه‌ عکاسی رعد و برق “Alexandru Popovschi”، تصاویر سورئال و خارق‌العاده بیابان نامیب از “Jirawat Plekhongthu” و عکس بسیار زیبای “Adam Klekotka” از آبشار نیاگارا با عنوان «آبشارهای یخی نیاگارا همانند یک سیاره دیگر به نظر می‌رسیدند» اشاره کرد.

چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

در ادامه می‌توانید مجموعه منتخب از تصاویر برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی Fine Art Photography Awards را تماشا کنید.

تصاویر برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی FAPA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عکس های زیبایی بودن

  2. فکر نمیکنم دبی هیچ وقت اینقدر الوده شه
    حالا اهواز بود یه چیزی