طراحی گلکسی اس 10

در طراحی گلکسی اس 10 باز هم از نمایشگر Inifnity Display استفاده می‌شود

طراحی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) نهایی شده است. تصور می‌کنید امسال باز هم سامسونگ از نمایشگری بدون حاشیه با طراحی مشابه نسل قبلی استفاده می‌کند؟

طراحی گلکسی اس 10 تفاوت چندانی با گذشته نخواهد داشت

یکی از مهم‌ترین گزارش‌هایی که به تازگی توسط خبرگزاری‌های محلی کره منتشر شده، به نهایی شدن طراحی گلکسی اس 10 مربوط می‌شود. هرچند، اگر به مناسبت دهمین سالگرد محصولات سری گلکسی S در انتظار تحولی عظیم در طراحی هستید، احتمالا شما را ناامید خواهیم کرد. گلکسی S10 باز هم با طراحی Inifnity Display به دست کاربران می‌رسد.

در این گزارش حتی اندازه نمایشگر این تلفن هوشمند نیز اعلام شده است. انتظار می‌رود گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس با نمایشگرهای بزرگ‌تر 5.8 و 6.3 اینچی در مقایسه با نمایشگرهای 5.77 و 6.22 اینچی گوشی های سری گلکسی اس 9 تولید شوند. در واقع، این گوشی ها 0.03 و 0.08 میلی‌متر بزرگتر خواهند بود؛ هرچند ما هنوز نمی‌دانیم که این میزان به طول دستگاه اضافه می‌شود یا عرض آن.

به نظر می‌رسد بدنه اصلی دستگاه با یک تغییر جدی همراه می‌شود و آن، احتمالا حذف سنسور اثر انگشت و انتقال آن به زیر صفحه نمایش خواهد بود. در حال حاضر محصولات مختلفی با این طراحی در دسترس کاربران هستند. به همین جهت چندان عجیب نخواهد بود اگر سامسونگ بخواهد از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده کند. این کمپانی، پیش‌تر در تعامل با سینپتیکس و کوالکام در آمریکا و Aegis Tech در تایوان به عنوان تامین‌کننده، در حال آماده کردن این فناوری است.

یک قابلیت جالب توجه دیگر که گفته می‌شود سامسونگ در طراحی گلکسی اس 10 از آن استفاده خواهد کرد، کیت دوربین سنجش سه‌بعدی است که در همکاری با “Mantis Vision” توسعه پیدا کرده و یکی از تولیدکنندگان داخلی اجزای دوربین با نام “Woodgate”، به آنها کمک می‌کند. اگر کنجکاو هستید بدانید “Mantis Vision” چه چیزی را ارائه می‌دهد که دوربین “TrueDepth” اپل فاقد آن است، بهتر است ویدیویی که در ادامه قرار گرفته را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دمش گرم همینجوری خوبه

  2. کلا سامسونگ بیخیال جنس های قدیمیش نمیشه همش تکراریه

  3. اگه روزی 78 ساعت هم کارکنم تا زمانی که این معرفی شه نمی تونم بخرم
    یه مشکل تو ایران هست که نمی شه پول رو پس انداز کرد چون شاید تا اون موقع فکر کنم قیمت دلار روی یک میلیونه آخخخخخخچی می شد اگه دلار حداقل 2 هزارتومن بود