پژو 207 کراس

پژو 207 کراس با سقف پانورامیک به بازار می‌آید

شرکت ایران خودرو در حال آماده‌سازی پژو 207 کراس برای ورود به بازار کشورمان است. این نسخه‌ی فیس لیفت دارای ظاهر و امکانات جدیدی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پس از فیس لیفت و مدل صندوق دار، این بار نوبت به نسخه‌ی کراس پژو 207 است تا ایران خودرو برای پاسخ دادن به سلیقه‌های مختلف مشتریان به بازار عرضه کند. به تازگی تصاویری از پژو 207 کراس منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی ارتفاع بیشتر شاسی و به‌کارگیری سقف پانورامیک یا سانروف بزرگ در این مدل است. البته 207 کراس حاصل ابتکار ایران خودرو نیست، بلکه پیش از این نیز این خودروی کراس هاچ بک در چین معرفی و به بازار این کشور عرضه شده بود. پژو 207 کراس در چین توسط شرکت مشترک دانگ فنگ-پژو-سیتروئن تولید می‌شود و اولین بار در سال 2012 در نمایشگاه خودرو گوانگژو رونمایی شده بود. حتی در برزیل نیز نسخه کراس پژو 207 با نام 207 اسکپید (207 Escapide) عرضه می‌شد که ظاهری شبیه به کراس اوورها داشت.

پژو 207 کراس

تغییرات ظاهری پژو 207 کراس

با این حال ایران خودرو تصمیم دارد پژو 207 کراس را بر پایه مدل هاچ بک 2017 تولید کند. طبق تصاویر منتشر شده، در نمای جلوی خودرو از سپری متفاوت با پوشش پلاستیکی استفاده شده و چراغ‌های جلو نیز دارای تریم دودی هستند. پوشش‌های پلاستیکی در اطراف گلگیرها و روی رکاب جانبی دیده می‌شوند و بر روی سقف هم شاهد استفاده از ریل هستیم.

پژو 207 کراس

ارتفاع پژو 207 کراس نسبت به مدل هاچ بک و سدان افزایش یافته، اما این افزایش ارتفاع کمی توازن ظاهری خودرو را به هم زده و ظاهر زیبایی را ایجاد نکرده است. در نمای عقب سپر جدید با پوشش پلاستیکی و محافظ نقره‌ای رنگ به چشم می‌خورد و دو سر اگزوز ذورنقه‌ای شکل نیز در دو طرف سپر قرار گرفته‌اند. رینگ‌های جدید و سقف پانورامیک از دیگر ویژگی‌های پژو 207 کراس محسوب می‌شوند.

پژو 207 کراس

تاکنون اطلاعات رسمی در مورد این خودرو منتشر نشده و مشخص نیست نسخه کراس 207 از چه پیشرانه‌ای استفاده می‌کند. در مجموع و با توجه به تصاویر به دست آمده، این خودروی کراس هاچ بک دارای ظاهر مناسبی نیست و به نظر می‌رسد ایران خودرو فقط قصد دارد این مدل را برای سودآوری بیشتر و با چند میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به مدل هاچ بک و سدان به فروش برساند.

پژو 207 کراس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یه نابود گر دیگه برای نسل بشر

  2. لاستیک های کوچیک!

  3. سال 2012 رونمایی شده تازه الان میخواد تولید شه تو کشور، حالا جالب اینجاس مردم هم میخرن!

  4. شبیه به آدامسیه که از دو طرف گرفتی کشیدیش.
    مسخرست. باز پزو 2008 بهتره