تیزر ویدیویی رسمی گوشی موتو جی 6 پلاس

تیزر ویدیویی رسمی گوشی موتو جی 6 پلاس منتشر شد

تیزر ویدیویی رسمی گوشی موتورولا موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus) توسط حساب توییتری شرکت موتورولا منتشر شد. این گوشی که به نظر در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود، از اسکنر اثر انگشت جلویی و نمایشگری با نسبت ابعاد مدرن برخوردار است.

چند ساعت پیش، حساب توییتری موتورولا بریتانیا یک تیزر ویدیویی رسمی از گوشی معرفی نشده‌ی موتو جی 6 پلاس این شرکت را به انتشار رساند که حاوی برخی اطلاعات مربوط به این گوشی بود. اگرچه این ویدیو خیلی سریع توسط این حساب کاربری حذف شد، اما ما توانستیم آن را ذخیره کرده و در اختیار شما قرار دهیم. با نگاهی به این ویدیو، شما می‌توانید ایده‌ای در ذهنتان در مورد گوشی هوشمند آینده‌ی شرکت لنوو موتورولا بسازید.

تیزر ویدیویی موتو جی 6 پلاس

=
با توجه به آنچه که در ویدیو قابل مشاهده است، گوشی موتو جی 6 پلاس از یک اسکنر اثر انگشت جلویی، درست همانند گوشی های مدل قدیمی خود برخوردار است. البته ما پیشتر در تصاویری انتشار یافته که ادعا می‌شد مربوط به این گوشی است، این اسکنر را بر روی قاب پشتی گوشی دیده بودیم، با این حال در این ویدیو مشخص است که این اسکنر در قاب جلو نقش بسته و لوگوی موتورولا نیز در بالای آن به چشم می‌خورد.

تیزر ویدیویی رسمی گوشی موتو جی 6 پلاس

علاوه بر این، دکمه‌ی خاموش/روشن به نظر می‌رسد در زیر کلیدهای ولوم یا کلید اسلایدر همانند آنچه که در گوشی های وان پلاس می‌بینیم، قرار گرفته است. بدیهی است که این ویدیو هیچ یک از مشخصات فنی گوشی را افشا نکند. در کنار این ویدیو، عکس‌های جدیدی از گوشی موتو جی 6 پلاس نیز به انتشار رسیده است که در بالا مشاهده می‌کنید. به طور کلی باید گفت که این گوشی نسبت به سایر محصولات موتو، نقطه قوتی خاصی نداشته و کاملا مشابه آن‌ها است.

تا بدین لحظه این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که ما از گوشی موتورولا موتو جی 6 پلاس داریم.