لکسوس آی اس 300

لکسوس آی اس 300 (Lexus IS300) به زودی در بازار ایران

لکسوس آی اس 300 (Lexus IS300) در لیست خودروهای مجاز برای واردات قرار گرفته و به زودی توسط شرکت ایرتویا وارد بازار ایران می‌شود. در ادامه، مشخصات و ارزش گمرکی این سدان زیبا را بررسی می‌کنیم.

طبق لیست منتشر شده توسط گمرک، سدان زیبا و جوان‌پسند لکسوس یعنی IS300 به عنوان یکی از خودروهای وارداتی مجاز معرفی شده و مراحل ارزش‌گذاری آن نیز به پایان رسیده است. بنابراین همه چیز برای ورود لکسوس آی اس 300 به بازار ایران آماده شده و احتمالا به زودی، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی خودروهای تویوتا و لکسوس در ایران، این سدان اسپورت را در کشورمان به فروش می‌رساند.

لکسوس آی اس 300

لکسوس آی اس 300 یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نسخه‌های این سدان اسپورت شناخته می‌شود و به پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 241 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر مجهز شده است. قدرت تولیدی توسط این پیشرانه به وسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. IS300 دارای یک نسخه دو دیفرانسیل هم هست که البته با توجه به بهای تمام شده و قوانین گمرکی، امکان ورود این نسخه به بازار ایران وجود ندارد و تنها نسخه تک دیفرانسیل آن وارد کشور می‌شود.

لکسوس آی اس 300

قیمت لکسوس آی اس 300

طبق لیست منتشر شده توسط گمرک، ارزش رسمی لکسوس آی اس 300 مدل 2018 معادل 38 هزار و 500 دلار تعیین شده و احتمالا این خودرو با قیمت بالای 200 میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید. البته هنوز نام این سدان اسپورت ژاپنی در سامانه ثبتارش قرار نگرفته، ولی به احتمال زیاد این اتفاق به زودی توسط شرکت ایرتویا رخ خواهد داد.

لکسوس آی اس 300

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه