مراسم Red Dot Awards 2018

جوایز پرشمار ال جی در مراسم Red Dot Awards 2018

ال جی بار دیگر در مراسم Red Dot Awards 2018 افتخار کسب کرد. اجاق گاز سری Pro از مجموعه Kitchen Suite Signature و پروژکتور CineBeam Laser 4K عنوان بهترین طراحی را کسب کردند.

شرکت ال جی الکترونیکس در مراسم Red Dot Awards 2018 توانست 21 افتخار کسب کند. این مراسم در کنار مراسم iF Design Awards و (International Design Excellence Award) IDEA به عنوان یکی از سه مراسم مهم دنیا در حوزه طراحی محسوب می‌شود. در این میان دو محصول ال جی به عنوان بهترین بهترین‌ها شناخته شدند. این دو محصول اجاق گاز سری Pro از مجموعه SIGNATURE Kitchen Suite و پروژکتور CineBeam Laser 4K بودند که از بین 5300 طرح مختلف از 59 کشور به این مقام دست پیدا کردند.

مراسم Red Dot Awards 2018

طراحی اجاق گاز Pro مجموعه Kitchen Suite SIGNATURE به خاطر طراحی ارگونومیک جزئیاتی مثل رابط کاربری پنل کنترل و دسته راحت از طرف کمیته داوری Red Dot مورد تحسین واقع شد. این اجاق گاز به عنوان اولین دستگاهی که می‌تواند از روش پخت کیسه‌پزی، القایی و گاز استفاده کند، به وای‌فای مجهز بوده و از فناوری SmartThinQ ال جی بهره می‌برد. این فناوری به کاربر این امکان را می‌دهد که عملکرد گاز را از طریق کنترل بی‌سیم روی پلتفرم‌های اندروید و IOS مدیریت کند.

دیگر برنده جایزه بهترین بهترین‌های مراسم Red Dot Awards 2018 ، یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین محصولات صوتی تصویری موجود در بازار محسوب می‌شود. پروژکتور لیزری CineBeam Laser 4K، ابعاد قابل حمل و طراحی ایستاده دارد که تنها با موتوری به شکل I و بدون آینه میسر می‌شود. پروژکتور لیزری 4K ال جی تصاویری بسیار زیبا را در حالی که روی زمین قرار داده شده، روی دیوار نصب شده یا از سقف آویزان است، به نمایش می‌گذارد. دسته راحت و سیم جمع‌شونده، ظاهری مرتب و شیک به این پروژکتور می‌دهد. پروژکتور CineBeam Laser 4K به دلیل تعادلی که در زیبایی و راحتی دارد و بهره‌مندی از نوعی طراحی متمایز شبیه هیچ پروژکتور دیگری نیست و به همین دلیل توانست رای مثبت داوران را به خود جذب کند.

مراسم Red Dot Awards 2018

سایر جوایز ال جی در مراسم Red Dot Awards 2018

به جز این دو محصول، ال جی 19 جایزه دیگر دریافت کرد که شامل یخچال مجموعه SIGNATURE Kitchen Suite، جاروی روباتیک Code Zero R9 و دستگاه تصفیه هوای ال جی می‌شود. ال جی برای دستگاه‌های صوتی تصویری خود مانند تلویزیون OLED SIGNATURE ال جی، مانیتورهای فوق عریض UltraWide و همین‌طور پرچم‌دارهای G6 و V30 جایزه دریافت کرد. دستگاه چشم‌نواز مراقبت از پوست خانگی Pra.L ال جی و دستگاه چاپگر پاستلی Pocket Photo Printer نیز جزو برندگان این جوایز بودند.

مراسم Red Dot Awards 2018

Noh Chang-ho، رئیس بخش طراحی شرکت ال جی می‌گوید:

کسب این افتخارات نشان‌دهنده رقابت پذیری متمایز ال جی در طراحی است. تعهد ما حفظ تمرکز بر طراحی محصولات LG بر اساس درک عمیقی که از نیاز مشتری داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*