تمایل به خرید هواوی پی 20 پرو در ایران بیشتر است (نتایج نظرسنجی)

تمایل به خرید هواوی پی 20 پرو در ایران بیشتر است (نتایج نظرسنجی)

در نظرسنجی هفته گذشته از شما خواستیم از بین گوشی های جدید هواوی ، بهترین گوشی را انتخاب کنید. نتایج نشان می‌دهد کاربران تمایل بیشتری به خرید هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) از خود نشان داده‌اند.

نتایج نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز حاکی از آن است که هواوی پی 20 پرو در ایران طرافداران زیادی خواهد داشت. بیش از 50 درصد از شرکت‌کنندگان در این رای‌گیری، گوشی پرچمدار هواوی را گزینه بهتری برای خرید دانسته‌اند. هواوی در کنار این اسمارت فون رده‌بالا، از گوشی های هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی میت آر اس (Huawei Mate RS) نیز رونمایی کرده بود.

آیا خرید هواوی پی 20 پرو به‌صرفه است؟

برخی از کاربران پی 20 پرو را به دلیل قیمت بالای آن، گزینه مناسبی برای خرید نمی‌دانند؛ اما در کنار این استدلال، برخی دیگر امکانات فنی، ویژگی‌ها و مشخصات هواوی پی 20 پرو را به نسبت قیمت این گوشی هوشمند، مناسب دانسته و معتقدند ارزش خرید بالایی دارد. در پی 20 پرو از جدیدترین امکانات روز دنیا در حوزه اسمارت فون ها استفاده شده که از مهمترین آنها می‌توان به پردازنده قدرتمند کایرین 970، دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی با توانایی بالا در عکاسی در شب، زوم ترکیبی 5 برابری، نمایشگر 6.1 اینچی باکیفیت و پردازنده هوش مصنوعی مجزا اشاره کرد.

در ادامه، نتایج نظرسنجی را مشاهده می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من اگه پول داشتم همشونو میخریدم

  2. من هییچ کدام چون اصلا هواوی در مقایسه با بقیه برند ها عددی نیست