مشخصات هواوی آنر 10

مقایسه مشخصات هواوی آنر 10 با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

به دنبال معرفی پرچمدار جدید آنر، در ادامه، مشخصات هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) را با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9 & S9) مقایسه خواهیم کرد.

کنگره جهانی موبایل، میزبان پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ بود. طی این رویداد، کره‌ای‌ها جدیدترین دردانه خود را با طراحی مشابه نسل قبلی و سخت افزار به‌روز پیش روی همگان قرار دادند. گوشی های سری گلکسی S9 به صفحه نمایش Infnity Display با وضوح 1440×2960 مجهز شده و تراشه اسنپدراگون 845 مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آنها بر عهده دارد. به علاوه، خریدارن از قابلیت‌های متعددی همچون ایموجی‌های متحرک، ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه و دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی برخوردار خواهند شد.

هواوی برنامه‌ای برای MWC 2018 نداشت و بعد از معرفی گوشی های سری P20 در پاریس، حالا پرچمداری جدید برای زیربرند آنر معرفی کرده است که بدون شک، ویژگی‌های سخت افزاری آن می‌تواند بسیاری را پرچمداران را به چالش بکشد. هوش مصنوعی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید از جمله ویژگی‌های قابل توجه این اسمارت فون هستند.

در ادامه نگاهی به مشخصات هواوی آنر 10 و پرچمداران سامسونگ خواهیم داشت.

مشخصات هواوی آنر 10 ، گلکسی S9 و +S9

مشخصات هواوی آنر 10