آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) علاوه بر بروزرسانی سیستم عامل این اسمارت فون ها و بسته امنیتی جدید اندروید، شامل چند بهبود مهم در عملکرد سخت افزار گوشی های سامسونگ نیز هستند.

جدیدترین آپدیت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نه تنها آخرین پروتکل امنیتی اندروید را بر روی سیستم عامل پرچمداران سال گذشته کره‌ای‌ها اعمال می‌کند، بلکه باعث بهبود کارایی سیستم دوربین، وای‌فای و بلوتوث آنها نیز خواهد شد. این آپدیت مهم در حال حاضر تنها برای کاربران آلمانی منتشر شده است.

حجم آپدیت جدید گلکسی اس 8 بالاست

همانطور که در مطلب مربوط به لیست گوشی های سازگار با پروژه تربل گوگل اشاره کردیم، موبایل های سامسونگ در حال حاضر از این پروژه پشتیبانی نمی‌کنند. این بدین معناست که آن دسته از اسمارت فون های ساخت این کمپانی که به صورت پیش‌فرض اندروید 8 اوریو بر روی آنها نصب نیست، آپدیت‌های جدید را همچون گذشته با حجم بالایی دریافت خواهند کرد؛ حتی اگر این به‌روزرسانی‌ها تنها مربوط به اضافه شدن بسته‌های امنیتی اندروید باشد. به همین دلیل، آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس حجم نشبتا بالای 570 مگابایتی را به خود اختصاص می‌دهد. در به‌روزرسانی سیستم عامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ، بیلدنامبر گوشی ها به ترتیب به G950FXXU1CRD7 و G955FXXU1CRD7 تغییر خواهند یافت.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

برای دانلود آپدیت گلکسی اس 8 پلاس و برادر کوچکترش، از قسمت تنظیمات گوشی وارد منوی Software update شوید و گزینه Download updates manually را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید منتظر دریافت اعلان آپدیت گوشی خود در بخش notification هم بمانید؛ با این حال، این پروسه ممکن است چند روزی زمان ببرد. البته توجه داشته باشید که این آپدیت ممکن است برای کاربران ایرانی همزمان با سایر نقاط جهان عرضه نشود.