گلکسی S10 مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه

گلکسی S10 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

در جدیدترین شایعات، گفته می‌شود گلکسی S10 سامسونگ به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تجهیز خواهد شد. اما این پایان ماجرا نیست، در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری از این پرچمدار را بخوانید.

در حال حاضر تنها سه گوشی هوشمند وجود دارد که به تکنولوژی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز هستند. همانطور که احتمالا می‌دانید، این سه گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD، ویوو ایکس 21 UD و هواوی میت RS پورشه دیزاین هستند. در اینجا همچنین یک گوشی مفهومی به نام ویوو اپکس نیز وجود دارد که از اسکنر اثر انگشت پیشرفته زیر صفحه بهره می‌برد. اسکنر در این گوشی، نیمی از صفحه نمایش را به جای یک تکه کوچک در بر می‌گیرد. گرچه این گوشی نیمه دوم سال 2018 عرضه می‌شود.

حال به نظر می‌رسد رفته رفته شاهد حضور این قابلیت در گوشی های هوشمند پرچمدار برندهای مختلف خواهیم بود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها گلکسی S10 سامسونگ است که سال 2019 به عرضه درخواهد آمد.

سامسونگ رسما اطلاعاتی را از نمایشگر گوشی های خانواده گلکسی اس 10 شامل گلکسی اس 10 معمولی و گلکسی اس 10 پلاس تایید کرده است. به گفته‌ی این غول کره‌ای، هر دو گوشی از نمایشگری با سبک و سیاق گلکسی اس 9 برخوردار خواهند بود، اما اندازه‌ی آن‌ها دستخوش تغییر می‌شود. ظاهرا گلکسی S10 به یک نمایشگر 5.8 اینچی و گلکسی اس 10 پلاس نیز به نمایشگر بزرگتر 6.22 اینچی مجهز خواهند شد. منابع می‌گویند تولید پنل‌های اعضای این خانواده از ماه نوامبر آغاز می‌شود. پس از آنجایی که شش ماه تا آن زمان فرصت باقیست،‌ بعید به نظر می‌رسد این اندازه تغییر کند.

تشخیص چهره، دیگر قابلیت گلکسی S10

حالا اگر اندازه این نمایشگرها تغییر نمی‌کند، پس چه تفاوتی با نسل قبل خود خواهند داشت؟ گفته می‌شود بزرگ‌ترین تغییر این نسل، اضافه شدن اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. ما می‌دانیم که سامسونگ مدتی است با شرکت‌های مختلفی در حال کار بر روی این تکنولوژی است؛ با این حال در این لحظه مشخص نیست کدام شرکت این تکنولوژی را در اختیار غول کره‌ای قرار می‌دهند. در کنار این، گفته می‌شود سامسونگ در حال توسعه یک ماژول سه بعدی بر روی گوشی های آینده خود است تا قابلیتی نظیر فیس آی دی اپل را بر روی آن‌ها تعبیه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. بالاخره قرارهخ بزنه برای اس 10 ؟؟ میخاست واسه اس 9 بزنه نشد بعد شد نوت نه بازم نشد

  2. عالی سامسونگ همه کاراش عالیه ازش مطمعنم

  3. اگه تو سال 2019 این قابلیت ها رو نداشته باشه باید تعجب کرد