گوشی کوبوت پاور

گوشی کوبوت پاور مجهز به یک باتری قدرتمند معرفی شد

گوشی موبایل کوبوت پاور (Cubot Power) با یک باتری عظیم‌الجثه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و دیگر جزئیات گوشی پرچمدار کوبوت بیشتر آشنا شوید.

کمپانی چینی کوبوت با حضور در نمایشگاه Global Sources Mobile Electronics که در هنگ کنگ برگزار می‌شود، از جدیدترین گوشی هوشمند خود پرده برداشت. در این رویداد شرکت مذکور از یک گوشی جذاب به نام کوبوت پاور پرده برداشت که قدرتمندترین تلفن هوشمند ساخت این کمپانی لقب گرفته است.

در زیر نگانی نزدیک به مشخصات اصلی گوشی کوبوت پاور خواهیم انداخت:

گوشی کوبوت پاور

مشخصات فنی کوبوت پاور

  • تراشه مدیاتک هلیو پی 23
  • باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی
  • رم 6 گیگابایتی
  • حافظه 128 گیگابایتی
  • نمایشگر 18:9 فول اچ دی پلاس
  • دوربین 20 مگاپیکسلی
  • اندروید 8.1 اوریو

کوبوت پاور از آخرین و قدرتمندترین تراشه کمپانی مدیاتک، هلیو 23 با کدنام MT6763T استفاده می‌کند. منظور از حرف T در نام آن نیز، فرکانس فعالیت 2.5 گیگاهرتزی است. پس شما می‌توانید انتظارهای زیادی از این گوشی چینی داشته باشید. نیازی به گفتن نیست که این تراشه از دوربین دوگانه و اتصال 4G پشتیبانی می‌کند. از نظر حافظه، این محصول دارای یک رم 6 گیگابایتی DDR4 همراه با حافظه 128 گیگابایتی است. این پیکربندی کاربران را قادر می‌سازد تا هر اپلیکیشنی را که خواستند بدون احساس کندی سرعت اجرا کنند.

گوشی کوبوت پاور

اما جذابیت کوبوت پاور نه تنها به سحت افزار قدرتمندش است، بلکه از نظر طراحی نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این گوشی از یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح 2160×1080 پیکسل و نسبت 18:9 برخوردار است. دوربین اصلی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند بهتر از هر گوشی دو دوربینه ارزان قیمت بازار عمل کرده و تصاویری جذاب را بگیرد. از همه مهم‌تر، کمپانی سازنده از یک باتری عظیم‌الجثه در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است تا بتوانید ساعت‌ها به دور از پریز برق از آن استفاده کنید. در حالی که این گوشی نسبتا باریک و مدرن به نظر می‌رسد، اما کوبوت از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است.

در حال حاضر قیمت کوبوت پاور مشخص نشده است، اما از چند روز دیگر وارد بازار چین خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کوبوت پاور از آخرین و قدرتمندترین تراشه کمپانی مدیاتک، هلیو 23 با کدنام MT6763T استفاده می‌کند.
    ====
    سلام!! Helio P60 مگه‌ آخرین و قوی ترین چیپست مدیاتک نبود؟

  2. باتریش خوبه ولی قیافش نه

  3. باتریش نترکه اینه منفجرشه