اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت

افزونه اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت برای گوگل کروم عرضه شد

افزونه اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت برای مرورگر گوگل کروم منتشر شد. این افزونه در واقع نسخه‌ای از آنتی ویروس معروف مایکروسافت یعنی Windows Defender تلقی شده و مخصوص گوگل کروم توسعه پیدا کرده است.

اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت یعنی Windows Defender این هفته برای مرورگر گوگل کروم منتشر می‌شود. این غول نرم افزاری در واقع یک افزونه برای مرورگر وب محبوب گوگل عرضه کرده است که لیستی از آدرس‌های اینترنتی مخرب و دارای محتواهای آسیب‌زننده را متشکل می‌شود. بر اساس تحلیل اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت برای کروم، این وب سایت‌ها توسط مرورگر بلاک خواهند شد.

به لطف این افزونه امنیتی، از بارگذاری بدافزارها درون سیستم‌های کامپیوتری حین مشاهده وب سایت‌های دارای محتواهای آسیب‌زننده و ویروسی جلوگیری خواهد شد. جلوگیری از فیشینگ ایمیل، مزیت دیگر نصب و استفاده از اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت بر روی گوگل کروم به شمار می‌رود.

اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت

توان بالای اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت

البته گوگل پیش از این نیز راهکارهای سرسختانه‌ای را به منظور مقابله با بدافزارهای اینترنتی حین استفاده از مرورگر کروم در نظر گرفته بود، اما با نصب افزونه اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت امنیت آن دو چندان خواهد شد. مایکروسافت مدعی است افزونه آن، 99 درصد مواقع در برابر حملات فیشینگ موثر عمل می‌کند، پس اگر جزو کاربرانی هستید که از ترس مورد حمله قرار گرفتن، همیشه با شک و تردید بر روی لینک‌های مختلف کلیک می‌کنید، افزونه امنیتی جدید مایکروسافت برای گوگل کروم را حتما نصب کنید. این ابزار هم‌اکنون در وب سایت Chrome.google.com قابل دریافت و نصب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی خوبه خوشم اومد

  2. گجت نیوز میشه لینک و ظرز استفاده از انتی ویرسو برامون بگیرید البته انتی ویروس رایگان ادم هنگ میمکنه توی ابدیت و نصبش