مرورگر اندرویدی آمازون

مرورگر اندرویدی آمازون با نام Internet عرضه شد

مرورگر اندرویدی آمازون با نام Internet در دسترس کاربران قرار گرفت. مرورگر Internet سبک بوده و به همین دلیل در زمان گشت و گذار در وب، منابع بسیار کمی از سخت افزار دستگاه را اشغال می‌کند.

شرکت آمازون یک مرورگر اندرویدی جدید با نام Internet معرفی کرد که تاکید آن بر روی سادگی و مصرف کم منابع سخت افزاری است، به همین دلیل بهترین مرورگر برای استفاده بر روی گوشی های اندرویدی پایین‌رده به شمار می‌رود. در حال حاضر، مرورگر اندرویدی آمازون تنها برای کاربران هندی در دسترس است، کشوری که بیشترین گوشی های پایین‌رده در بازارهای آن توزیع می‌شوند.

مرورگر اندرویدی Internet بسیار ساده بوده و به همین دلیل مملو از ویژگی‌های زیاد نیست، اما ابزارهای کافی برای داشتن تجربه وب‌گردی لذت‌بخش در آن تعبیه شده است. در صفحه اصلی، وب سایت‌هایی که بیش از همه به آن‌ها سر زده‌اید نمایش داده خواهند شد. این صفحه همچنین محل نمایش داغ‌ترین اخبار روز است، همان چیزی که در کروم اندروید شاهد آن هستیم.

حجم مرورگر اندرویدی آمازون Internet

می‌توان درون مرورگر اندرویدی آمازون چندین تب باز کرد که با توجه به مصرف کم منابع سخت افزاری، مشکلی از بابت میزان رم اشغال شده به وجود نخواهد آورد. امکان مرور ناشناس نیز در نظر گرفته شده است. در صورت وب‌گردی درون پنجره مرور در حالت ناشناس، هیچ کدام یک از آدرس‌های اینترنتی رویت شده، در تاریخچه مرورگر ثبت نخواهند شد. تمامی این قابلیت‌ها درون مرورگری به حجم 2 مگابایت تعبیه شده‌اند!

مرورگر اندرویدی آمازون

علاوه بر انحصار (فعلی) کاربران هندی در استفاده از مرورگر اندرویدی آمازون Internet، تعدادی گوشی هوشمند اندرویدی مشخص نیز به منظور استفاده از آن وجود دارد. در صورت نیاز به استفاده از یک مرورگر بسیار سبک وزن، بعد از انتشار آن برای تمامی کاربران، وضعیت را بر روی گوشی هوشمندتان تست کنید. برای دانلود به وب سایت فروشگاه Google Play مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امازون چرا اینقدر دیر به فکر مرورگر افتاده؟