گوشی هواوی میت 10 پرو

اولین بیلد اندروید P برای هواوی میت 10 پرو رویت شد!

نخستین بیلد اندروید P برای هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) رویت شد. این در حالی است که بیلد سیستم عامل بعدی اندروید تنها برای چهار گوشی خود گوگل به صورت رسمی ارائه شده است.

تعدادی از توسعه‌دهندگان وب سایت تخصصی XDA به تازگی توانسته‌اند یکی از بیلدهای اولیه اندروید P را بر روی هواوی میت 10 پرو نصب کنند. این در حالی است که نسخه پیش‌ نمایش اندروید P در حال حاضر تنها برای گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شده است. علاوه بر آن، هواوی واچ 2 نیز نسخه‌ای از Wear OS که بر اساس سیستم عامل جدید اندروید توسعه یافته را دریافت کرده است.

ابتدا یک سرویس رام دستگاه‌های هواوی با نام Funky Huawei می‌‌بایست به نام پرچمدار جدید شرکت تغییر نام پیدا کند. سپس می‌توان با استفاده از سرویس Funky Huawei، بیلد جدید را بر روی هواوی میت 10 پرو نصب کرد.

اندروید P برای میت 10 پرو

این بیلد فاقد بسیاری از قابلیت‌های اندروید 9 بوده و به عنوان نمونه، ژست‌های حرکتی سیستم عامل جدید پلتفرم موبایل گوگل در آن رویت نمی‌شود. همچنین نسخه EMUI به کار رفته در آن 8.2 است، در حالی که انتظار داریم طبق روال نام‌گذاری هواوی، رابط کاربری EMUI برای اندروید 9، دارای شماره 9.0 باشد. با مراجعه به وب سایت xda-developers می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره بیلد اندروید P برای هواوی میت 10 پرو به دست بیاورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من گوشی میت 10 خریدم خیلی عالی دست سازنده درد نکنه