به نظر شما نام اندروید 9 چه خواهد بود؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

به نظر شما گوگل نام اندروید 9 را چه خواهد گذاشت؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

با نزدیک شدن به معرفی و عرضه نسخه جدید اندروید گوگل، گمانه‌زنی‌ها در خصوص اسم آن قوت گرفته است. به نظر شما گوگل این بار چه خوراکی خوشمزه ای را برای نام اندروید 9 (Android 9) انتخاب خواهد کرد؟

برخلاف سال‌های گذشته، امسال دست گوگل برای انتخاب نامی مناسب برای اندروید پی (Android P) باز است. اما شاید یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای انتخاب اسم سیستم عامل اندروید، مربوط به دو سال پیش باشد؛ جایی که گزینه‌های زیادی پیش روی تصمیم‌گیرندگان نبود. گوگل می‌بایست مطابق با سنت دیرین خود، نام یک دسر شیرین را برای نسخه جدید سیستم عامل محبوبش انتخاب می‌کرد که تنها گزینه‌های پیش روی آنها برای انتخاب اسم اندروید N، نوقا و نوتلا بود. اما این روند برای اندروید O کمی ساده‌تر شد؛ با این حال، بهترین انتخاب همان «اوریو» بود. تصور کنید که مثلا به اندروید 8 گوگل، اندروید Ontbijtkoek می‌گفتند!

انتخاب نام اندروید 9 ساده‌تر از همیشه

انتخاب نام برای فرزند جدید گوگل در سال پیش رو ساده‌تر از گذشته هست؛ تعداد زیادی دسر وجود دارد که با حرف P آغاز می‌شوند. البته این کار برای ما نیز دردسر بزرگی بود و مجبور بودیم در نظرسنجی امروز، به سختی از بین همه آنها نام چند گزینه را انتخاب کنیم. شیرینی‌های دیگری هم بودند که می‌توانستند به عنوان نام اندروید 9 در لیست ما جای داشته باشند. یکی از بهترین این انتخاب‌ها، پودینگ (Pudding) بود. با این حال، با توجه به شکل و شمایل این دسر خوشمزه، به نظر نمی‌رسد گوگل دردسر ساخت ماکت آن را به جان بخرد و احتمالا سراغ دسرهای دیگر با شکل و شمایلی ساده‌تر خواهد رفت.

اما به نظر شما گوگل کدام نام را بر روی اندروید 9 خواهد گذاشت؟ در نظرسنجی زیر شرکت کنید و به گزینه دلخواه رای دهید. اگر اسم مورد نظرتان در این لیست نبود، آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. سیاست گوگل برای از رده خارج کردن گوشی ها!
    کم کم دیگه ماهی یه بار اندروید جدید میده

  2. نوبتیم که باشه نوبت زولبیا بامیه‌س :))

  3. سام :
    آفرین . گُل گفتی

  4. کاش اسم ایرانی بزاره . پولکی یا پشمک

  5. پاستیل بنظرم خوب باشه

  6. کاشکی بزاره پولکی.
    دوستداراش لایک کنن

  7. Pecan Pie یعنی پای گردویی

  8. بستی دوس دارم :))))
    بستی یخی :)))))))))

  9. Fe konm android pe… esm e jalebi bashe😁😅

  10. به نظر من احتمالا اسمشو بزاره Nut

  11. هر کوفتی میخواد بزاره وقتی گوشی ما بهش آپدیت نمیشه مدام هی الکی برا خودش میسازه اسم میزاره مسخره