هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس تاییدیه FCC را دریافت کرد

هدست واقعیت مجازی مستقل اچ تی سی وایو فوکوس (HTC Vive Focus) موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این هدست دارای پلتفرم Viveport متشکل از 1100 بازی و اپلیکیشن است که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ورود به دنیای واقعیت مجازی باشد.

دسامبر سال گذشته میلادی بود که هدست واقعیت مجازی مستقل اچ تی سی وایو فوکوس در کشور چین معرفی شد و کمپانی اچ تی سی نیز تایید کرد که سال 2018 آن را روانه بازارهای غربی خواهد کرد. حال این هدست و کنترلر آن موفق به کسب تاییدیه FCC شده‌اند که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک روانه بازار ایالات متحده خواهد شد.

گرچه این محصول هم اکنون در دسترس است و هیچ دلیلی برای نگه داشتن آن به عنوان یک راز وجود ندارد، ما هیچ  عکس واقعی را از خود آن و یا کنترلرش ندیده‌ایم؛ با این حال در زیر می‌توانید تصویری از لیبل مرتبط با این محصول که در سایت FCC به انتشار رسیده را مشاهده کنید.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس

مشخصات اچ تی سی وایو فوکوس

هدست اچ تی سی وایو فوکوس قدرت خودش را از کامپیوترها و یا گوشی های هوشمند دریافت نمی‌کند، در عوض داخل آن سخت افزار لازم برای این کار تعبیه شده است. یک تراشه اسنپدراگون 835، نمایشگر آمولد با وضوح 2880×1600 پیکسل، خروجی میکرو اس دی، اسپیکرها و میکروفون‌های داخلی و باتری داخلی با عملکرد 3 ساعته از مشخصات فنی این هدست محسوب می‌شوند. این هدست قادر به ارائه زاویه دید 110 درجه‌ای و نرخ رفرش 75 هرتزی است.

آیا امیدوارید که پلتفرم دی دریم وی آر گوگل و فروشگاه پلی استور در این هدست قابل استفاده باشند؟ اچ تی سی به جای آن از پلتفرم وایو پورت خود در آن استفاده کرده است که شامل 1100 بازی و اپلیکیشن متنوع است. مشخص نیست کدام مدل از اچ تی سی وایو فوکوس در آمریکا عرضه می‌شود، اما مدلی که در چین به فروش می‌رسد دارای قیمت پایه 638 دلاری است.

سوال واقعی این است که آیا این هدست و کتابخانه‌ی بازی‌هایش ارزشش را دارند تا شما چشمتان را بر روی رقبای ارزان قیمت اچ تی سی وایو فوکوس ببندید؟ در فضای هدست های واقعیت مجازی، هدست های دیگری نظیر آکیولس گو 200 دلاری و لنوو میراژ سولو 400 دلاری نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*