مینی کامپیوتر Chuwi Higame

مینی کامپیوتر Chuwi Higame مجهز به تراشه نسل هشتمی اینتل معرفی شد

مینی کامپیوتر ChuWi HiGame با سخت افزاری قدرتمند شامل یک تراشه نسل هشتمی Core i7 اینتل معرفی شد. این مینی کامپیوتر قدرتمند مناسب گیمرها، خالقان محتوای ویدیویی و افراد حرفه‌ای است.

آیا شما هم گیمر هستید؟ در مورد کامپیوتر کوچک و جمع و جور شرکت اینتل به نام Hades Canyon NUC چیزی شنیده‌اید؟ اگر یکی از علاقه‌مندان به مینی کامپیوترها هستیدف خبر خوبی برای شما داریم. شرکت Chuwi ساعاتی پیش از مینی کامپیوتر جدید خود با نام HiGame مجهز به پردازنده ARM، یک هارد درایو و سیستم عامل پرده برداری کرد.

البته مینی کامپیوتر Chuwi HiGame تنها مختص گیمرها طراحی نشده است، بلکه گزینه‌ی عالی برای خالقان محتوای ویدیویی و انیمیشنی است که می‌خواهند با نرم افزارهای ویرایش ویدیو و یا 3D Max استفاده کنند. این کامپیوتر کوچک می‌تواند به عنوان یک ایستگاه کاری قدرتمند، یک دستگاه قدرتمند با پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی / واقعیت ترکیبی و یا اگر می‌خواهید به عنوان کامپیوتر ماینینگ مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات فنی مینی کامپیوتر ChuWi HiGame

مینی کامپیوتر Chuwi Higame

خبر خوب این که مینی کامپیوتر Chuwi HiGame از یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7-8709G همراه با کارت گرافیک Radeon RX Vega M قدرت می‌گیرد. با چنین سخت افزار قدرتمندی، به نظر می‌رسد این کامپیوتر کوچک می‌تواند از پس هر کاری که شما از آن انتظار دارید برآید. در حالی که این کامپیوتر قدرتمند است، اما با ابعاد 173 در 158 در 73 میلی‌متر دارای فضای داخلی بسیار خوبی است. به پردازنده و کارت گرافیک آن،‌ باید یک رم 8 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی M.2 SSD را نیز اضافه کرد که هر دو در آینده قابل ارتقا هستند. دو سوکت DDR4 SO-DIMM، یک اسلات M.2 PCIex4/SATA SSD و یک اسلات 2.5 اینچی SATA 6.0Gbps HHD/SSD نیز در این کامپیوتر تعبیه شده است.

مینی کامپیوتر Chuwi Higame

این مینی کامپیوتر هم اکنون تحت عنوان یک پروژه سرمایه گذاری در سایت Indiegogo قرار دارد و پس از دریافت بودجه‌ی لازم، به تولید خواهد رسید. شما هم اگر علاقه‌مند به تهیه یکی از این دستگاه‌ها هستید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کامپیوتر واسه بازی کردن حال نمیده