اندروید P

اندروید P مشکل تنظیمات حجم صدا برای دستگاه‌های بلوتوثی را برطرف می‌کند

اندروید P به عنوان نسخه جدید سیستم عامل اندروید، ضمن ارائه قابلیت‌های نرم افزاری جدید، برخی از مشکلات از جمله تنظیمات حجم صدا برای وسایل بلوتوثی را مرتفع خواهد کرد.

در حال حاضر، اندروید تنظیمات حجم صدا برای دستگاه‌هایی که از طریق بلوتوث متصل می‌شوند را به خاطر نمی‌سپارد و این موضوع بسیار آزاردهنده است. اگر شما زمانی که مشغول استفاده از یک اسپیکر وایرلس هستید، حجم صدا را روی بیشترین میزان قرار داده و در همین حال ایرفون‌های خود را به گوشی متصل کنید، صدا هم‌چنان در بیشترین اندازه پخش خواهد شد. چنین چیزی خوب نیست و به نظر می‌رسد در نسخه جدید اندروید برطرف می‌شود.

مطابق با گزارش وب‌سایت “XDA” اندروید پی تنظیمات صدا برای هر دستگاهی که به موبایل خود متصل می‌کنید را به خاطر می‌سپارد. انتظار می‌رود این قابلیت از دومین پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفته و به نسخه نهایی نیز اضافه شود.

تغییر نحوه نمایش حجم صدا در اندروید P

با این آپدیت، اندروید آخرین حجم صدای مورد استفاده برای هر دستگاه را در یک فایل معین ذخیره کرده و سپس در اتصال مجدد دستگاه‌های بلوتوثی، تنظیمات ذخیره شده برای آنها را به صورت خودکار اعمال خواهد کرد. در حال حاضر این قابلیت در سیستم عامل آی او اس وجود دارد و بدون شک دارندگان گوشی های اندرویدی و افرادی که با لوازم جانبی بلوتوثی به گوش کردن موسیقی می‌پردازند، از اضافه شدن آن استقبال خواهند کرد.

در رابطه با صدا صحبت کردیم، بد نیست بدانید در اندروید P اسلایدر افقی برای تعیین بلندی صدا به شکل عمودی همراه با یک گزینه برای قطع صدا در بخش پایینی آن تغییر پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*