قیمت گوشی های موتو جی 6

زمان عرضه و قیمت گوشی های موتو جی 6 و موتو ای 5 موتورولا

زمان عرضه و قیمت گوشی های موتو جی 6 (Moto G6) و موتو ای 5 (Moto E5) برای بازار اروپا توسط خرده‌فروش هلندی “Belsimpel” مشخص شد. علاقه‌مندان به خرید محصولات موتورولا چه مقدار باید بپردازند؟

چند روز پیش، محصولات جدید کمپانی موتورولا از دو خانواده Moto G6 و Moto E5 به صورت رسمی معرفی شدند. این تلفن های هوشمند در چندین مدل مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند تا حق انتخاب بیشتری پیش روی خریداران باشد. اخیرا نیز قیمت و زمان عرضه محصولات جدید موتورولا از طریق فروشگاه “Belsimpel” مشخص شده است.

موتو G6 تنها موبایل موتورولا با امکان پیش‌خرید و بدون زمان عرضه مشخص است. اگرچه اطلاعاتی در رابطه با زمان ارائه این گوشی در دست نیست، ولی کاربران باید بعد از پایان ماه می در انتظار موتو G6 باشند. موتو G6 پلاس تا سه هفته دیگر یعنی اواسط می (اواخر اردیبهشت) آماده عرضه می‌شود. خرید موتو G6 پلی نیز از 7 هفته دیگر یعنی اواخر می (خرداد) امکان‌پذیر است.

گوشی های موتو E5 و موتو E5 پلاس هم از اواخر می به فروش می‌رسند. موتو E5 پلی تنها در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید قیمت این تلفن های هوشمند را مشاهده کنید.

قیمت گوشی های موتو جی 6 و موتو ای 5

موتو جی 6249 یورو (306 دلار)
موتو جی 6 پلی199 یورو (245 دلار)
موتوی جی 6 پلاس299 یورو (368 دلار)
موتو ای 5149 یورو (183 دلار)
موتو ای 5 پلاس189 یورو (232 دلار)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قیمتشون نسبت به برندشون بالاست

  2. خیلی خوش قیمت هستن