در صورت فیلتر شدن تلگرام به کدام پیام رسان کوچ می‌کنید؟ (نظر سنجی)

در صورت فیلتر شدن تلگرام به کدام پیام رسان کوچ می‌کنید؟ (نظر سنجی)

موضوع فیلتر شدن تلگرام یکی از داغ‌ترین موضوعات فضای مجازی ایران در روزهای اخیر بوده است. در این نظر سنجی به ما بگویید در صورت فیلتر شدن تلگرام به کدام پیام رسان کوچ می‌کنید؟

این روزها اخبار ضد و نقیض فراوانی درخصوص فیلترشدن تلگرام از رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد؛ اما با توجه به شواهد موجود، به احتمال زیاد شاهد مسدود شدن تلگرام در ایران طی هفته‌های پیش رو خواهیم بود. از مهمترین استدلال‌ها می‌توان به خروج مسوولین و برخی شخصیت‌های مهم وابسته به نظام از پیام رسان تلگرام در روزهای گذشته اشاره داشت.

همانطور که می‌دانید، دولت برای ادامه فعالیت تلگرام شروطی را لحاظ کرده که با توجه به اظهار نظرهای اخیر پاول دوروف، به نظر نمی‌رسد این شروط مورد قبول تلگرام واقع شود. پس با این حساب، فیلتر شدن تلگرام امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. اما پس از مسدودسازی محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان ایران، چه باید کرد؟

بهترین مسنجر پس از فیلتر شدن تلگرام

شاید موضوعی که این روزها کمتر مورد توجه و بحث قرار گرفته، بهترین جانشین تلگرام باشد. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که امکانات بی‌شمار و قابلیت‌های فراوان، رابط کاربری سبک، طراحی منحصربه‌فرد و امنیت بسیار بالای Telegram در کنار سهولت استفاده از آن، این نرم افزار را به یکی از بهترین پیام رسان های جهان تبدیل کرده است. بنابراین، نیاز است تا به طور جدی به گزینه‌ای مناسب برای استفاده به جای آن فکر کرد.

نظر شما به عنوان کاربر گجت نیوز چیست؟ به عقیده شما، بهترین اپلیکیشن پیام رسان پس از فیلتر شدن تلگرام کدام گزینه است؟ در نظرسنجی گجت نیوز شرکت کنید و دلیل انتخاب خود را در بخش نظرات برای ما و سایر کاربران بنویسید.