اندروید اوریو برای گلکسی اس 7

اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج چه زمانی عرضه می‌شود؟

زمان انتشار اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مشخص شد. به علاوه، حالا ما از زمان ارائه این آپدیت برای مدل 2017 گوشی های سری گلکسی A نیز مطلع هستیم.

تا به امروز اطلاعات متعددی در رابطه با زمان احتمالی انتشار اندروید 8.0 اوریو برای پرچمداران سری گلکسی S7 منتشر شده است که متاسفانه هیچ‌کدام از آنها رنگ واقعیت به خود نگرفتند. ولی حالا جزئیات تازه‌ای از طریق یکی از سایت‌های ترکیه‌ای سامسونگ با نام “Guncelmiyiz” به معنی «آیا ما به‌روز هستیم؟» در اختیار کاربران قرار گرفته که زمان ارائه به‌روزرسانی را مشخص می‌کند.

اواخر اردیبهشت منتظر اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 باشید

بر این اساس، کاربران در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) باید منتظر انتشار اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باشند. این در حالی‌ست که پیش‌تر زمان عرضه رسمی آن، 13 آوریل (24 فروردین) اعلام شده بود. پس از این دو گوشی پرچمدار، مدل 2017 گوشی های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 نیز در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. هرچند، با توجه به سابقه سامسونگ و اتفاقاتی که پیش‌تر افتاده است، ما در مورد این تاریخ‌ها چندان مطمئن نیستیم.

علاوه بر این، تاریخ‌های تعیین‌شده برای یک کشور به معنی عرضه آپدیت در همان روز برای سایر کشورها نیست. با این وجود ما امیدواریم در صورت آماده شدن نسخه نهایی، آپدیت جدید سامسونگ بدون تاخیر برای همه مناطق ارائه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه مسخره اندروید اینا به سر نیومده

  2. سامسونگ همیشه خوش وقت بوده و و وقت شناس