گوشی وان پلاس 6

گوشی وان پلاس 6 را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید

گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد. آیا پرچمدار آینده شرکت چینی وان پلاس با طراحی جدید خود می‌تواند توجه خریداران را بیش از پیش به خود جلب کند؟

طی ماه‌های اخیر، افشاگران توجه ویژه‌ای به وان پلاس 6 داشته و بسیاری از اطلاعات آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. به همین جهت چندان عجیب نیست اگر منابع مختلف با تهیه ویدیوهای مفهومی، طراحی این تلفن هوشمند را مطابق با شایعات به تصویر بکشند. در واقع این همان کاری‌ست که کانال یوتیوب “Phone Industry” انجام داده است.

گوشی وان پلاس 6

پیش از این، وجود ناچ در بخش بالایی توسط سازندگان تایید شده بود و این موضوع در ویدیوی ضمیمه‌شده نیز یکی از مشخصه‌های اصلی طراحی وان پلاس 6 است. روی قاب پشتی، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت با آرایشی عمودی و فاصله‌ای اندک از یکدیگر در بخش مرکزی قرار گرفته‌اند تا سبک طراحی وان پلاس در این قسمت نیز به صورت کامل تغییر کند. همچنین مثل پرچمداران هواوی، کاربران می‌توانند ناچ را به صورت نرم افزاری مخفی کنند.

از دیگر موارد برجسته در ویدیوی جدید “Phone Industry” می‌توان به پورت یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا در بخش پایینی صفحه اشاره کرد. ما در رابطه با طراحی کلی گوشی وان پلاس 6 که در این ویدیو نمایش داده شده است، مطمئن نیستیم و احتمال دارد در آینده، بسیاری از این موارد تغییر کنند. با این حال، مهندسان تمام تلاش خود را برای طراحی دقیق جزئیات به کار گرفته‌اند.

گوشی وان پلاس 6

مطابق با اطلاعاتی که پیش‌تر شاهد انتشار آنها بودیم، انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 6 با صفحه نمایشی 6.28 اینچی (همراه با بریدگی صفحه)، وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 تولید شود. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. مدیران نیز رسما اعلام کرده‌اند نسخه قوی‌تر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد. در رابطه با دوربین، گفته می‌شود وان پلاس 6 با یک سنسور 20 مگاپیکسلی در بخش جلویی و دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی همراه می‌شود تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی مفهومی را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی گوشی وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه