گوشی شیائومی می 6 ایکس

گوشی شیائومی می 6 ایکس با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

تصویر جعبه گوشی شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) که اخیرا منتشر شده است، اطلاعات جالبی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند. شیائومی می 6X یک موبایل میان با قابلیت‌های فراوان خواهد بود.

شیائومی در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) به صورت رسمی از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. تا به امروز ما با بسیاری از ویژگی‌های سخت افزاری گوشی می 6X به جز پردازنده آن آشنا بودیم، ولی به لطف تصویر منتشر شده از جعبه این تلفن هوشمند، حالا نوع تراشه این گوشی نیز مشخص شده است.

پشتیبانی گوشی شیائومی می 6 ایکس از هوش مصنوعی

پیش‌تر برخی منابع از احتمال به‌کارگیری اسنپدراگون 626 خبر می‌دادند، در حالی که سایرین تراشه هلیو P60 مدیاتک را به عنوان مغز پردازشگر می‌کردند. ولی حالا می‌توان تایید کرد چینی‌ها از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 660 همراه با موتور هوش مصنوعی (Snapdragon 660 AIE) بهره خواهند برد. همان‌طور که از نام این چیپست پیداست، موتور AI کوالکام برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی را به دستگاه اضافه می‌کند. کاربران باید تاثیرات این فناوری را هنگام عکاسی و یا کار با اپلیکیشن هایی ببینند که از این قابلیت استفاده می‌کنند.

جعبه گوشی جدید شیائومی سفید است و هیچ عکسی از گوشی روی آن دیده نمی‌شود. با این حال، لوگو “Mi” و نام این تلفن هوشمند یعنی 6X را می‌توان در بخش جلویی جعبه پیدا کرد. قسمت پشتی شامل اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی شده و وجود دوربین دوگانه (که یکی از سنسورهای آن 20 مگاپیکسلی است)، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 660 را تایید می‌کند.

گوشی شیائومی می 6 ایکس

انتظار می‌رود شیائومی می 6 ایکس با صفحه نمایش 5.99 اینچی +FHD، باتری 2910 میلی‌‌آمپر ساعتی، تا 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اندروید 8.1 اوریو به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باتریش چرا اینقدر داغونهه

  2. دوربین سلفیش خیلی قویه