جزئیات گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

احتمالا گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به سه پنل اولد مجهز می‌شود

اطلاعات تازه‌ای از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهرا این گوشی هوشمند از سه پنل اولد برخوردار است،‌ اما این پنل‌ها به چه شکلی در کنار یکدیگر عمل می‌کنند؟

شایعات در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ هر روز بیشتر از دیروز به گوش می‌رسد. طی سالیان اخیر شایعات زیادی را در مورد این که سامسونگ مشغول ساخت یک گوشی انعطاف پذیر است شنیده‌ایم و اخیرا نیز گفته شده است که فاصله زیادی را تا زمان رونمایی از این محصول اعجاب انگیز نداریم. در حالی که سامسونگ هیچ چیز خاصی از این گوشی را افشا نکرده است،‌یک شایعه جدید ادعا می‌کند که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا از سه نمایشگر اولد برخوردار باشد.

3 پنل در گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گفته می‌شود سامسونگ یک نسخه پیش تولیدی از این گوشی را توسعه بخشیده است که شامل سه پنل اولد با ابعاد 3.5 اینچ است. دو پنل به صورت ترکیبی یک نمایشگر 7 اینچی را به وجود آورده‌اند که وقتی گوشی به صورت عادی مورد استفاده قرار می‌گیرد نمایان هستند، در حالی که پنل سوم در خارج از این قاب قرار گرفته و وقتی گوشی خم شود، فعال خواهد شد.

این طرح اولیه از طراحی تاشو داخلی برخوردار است، اما شایعات گذشته نشان می‌دادند که سامسونگ در حال کار بر روی هر دو طراحی تاشو رو به داخل و تاشو رو به خارج جهت استفاده در گوشی منعطف خود است. گرچه هنوز ظاهرا آن‌ها تصمیم نهایی خودشان را برای انتخاب یکی از این سبک‌های طراحی نگرفته‌اند.

گرچه اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از این نسخه نمونه تولیدی واضح نیست، اما این نخستین باری نیست که ما در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ می شنویم. به نظر می‌رسد تا سال 2019،‌ که به گفته‌ی خود سامسونگ زمان رسمی معرفی این گوشی است می‌توانیم همچنان شاهد انتشار شایعات مختلفی از سوی منابع نزدیک به سامسونگ باشیم. هنوز برای خود ما هم جای سوال است که طراحی نهایی این گوشی به چه شکل بوده و چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ایول حس میکنم این تکنولوزی خیلی کاربردی باشه

  2. هر جور فک میکنم توی دست وای نمی ایسته

  3. عششششششششق
    اسسسسسسسست
    سامسوووووووونگ
    🙂