اسناد محرمانه سلاح های کنترل ذهن توسط دولت آمریکا منتشر شد!

اسناد محرمانه پروژه سلاح های کنترل ذهن دولت آمریکا منتشر شد!

به تازگی اسنادی در مورد ساخت سلاح های کنترل ذهن و پروژه‌های مخفی تسلیحات روانی دولت آمریکا، به صورت اتفاقی به بیرون درز کرده و در میان بسیاری از نظریه‌پردازان تئوری‌های توطئه و سایر علاقه‌مندان جنجال به پا کرده است.

بر کسی پوشیده نیست که دولت آمریکا و سایر قدرت‌های جهان به صورت مخفیانه بر روی تسلیحات مختلف و حتی عجیب کار می‌کنند، اما ایده ساخت سلاح‌های کنترل ذهن و تجهیزاتی برای تاثیر بر روی روان افراد برای تمامی اعضای جوامع قابل‌قبول نبوده و کم نیستند کسانی که صحبت‌ها در مورد این تجهیزات را در حد داستان‌های علمی تخیلی جدی می‌گیرند.

با این وجود جالب است بدانیم که اخیرا خبرنگاری به طور اتفاقی اسنادی دریافت کرده که نشان می‌دهد ایالات متحده ساخت چنین سلاح‌هایی را چندان هم دور از ذهن نمی‌داند.

مدارک سلاح های کنترل ذهن

اصل اتفاق به زمانی برمی‌گردد که خبرنگاری به نام کرتیس والتمن (Curtis Waltman) از آژانس خبری ماک راک (MuckRock)‌، در جواب درخواستش برای دریافت اطلاعات در مورد گروه‌های افراطی،‌ یک فایل زیپ را دریافت کرد که به نام «تاثیرات EM بر روی بدن انسان» ثبت شده بود و حاوی اطلاعاتی از جمله تصویر زیر بود:

اسناد محرمانه سلاح های کنترل ذهن توسط دولت آمریکا منتشر شد!

برخی از موضوعات مورداشاره در اسنادی مثل این عکس شامل بحث تله پاتی، کنترل رویاها، ایجاد توهم، کنترل ذهن از راه دور و نقشه‌برداری از مغز افراد می‌شود

ماک راک رسانه‌ای متمرکز بر روی حق آزادی گردش اطلاعات است که بر اساس قوانین موجود در مورد دسترسی شهروندان آمریکا به اسناد دولت فدرال فعالیت می‌کند؛ نهاد WSFC هم که والتمن از آن درخواست اطلاعات کرده بود، یکی از آژانس‌های امنیتی آمریکا در حوزه پردازش اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد تروریسم و گروه‌های تحت نظر به شمار می‌رود.

در میان مدارک موجود تصاویر مختلفی دیده می‌شود که به سلاح های کنترل ذهن و تجهیزات مختلف برای استفاده از نیروی الکترومغناطیس به منظور ایجاد حس شدید درد در افراد اشاره دارد و بخش دیگری از عکس‌های فایل زیب دریافتی، قسمتی از یک مقاله چاپ‌شده در مجله‌ای استرالیایی، در سال 1992 است.

در این مقاله ذکر شده که فردی علیه آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) شکایت کرده و ادعا کرده که این نهاد توانایی حذف فیزیکی پنهانی شهروندان ایالات متحده و همچنین از بین بردن سلامت عقلی افراد را دارد. در مابقی مقاله هم تئوری‌های توطئه و اطلاعات دیگر مطرح‌شده در این رابطه بررسی شده بود.

اسناد محرمانه سلاح های کنترل ذهن توسط دولت آمریکا منتشر شد!

در این تصویر وسایل مختلف قابل‌استفاده برای کنترل ذهن از راه دور نشان داده شده که تلفن همراه هم یکی از آن‌هاست.

همانطور که اشاره شد موضوع کنترل ذهن نه تنها توسط آمریکا بلکه در کشورهای دیگر هم به صورت گسترده مورد بررسی قرار گرفته و با اینکه متخصصان می‌گویند اسناد درز کرده به نظر رسمی نیستند، در صورت صحت، این تصاویر هم به مدارک دیگری در موردعلاقه ابرقدرت‌ها به ساخت سلاح های کنترل ذهن اضافه می‌شوند.

اسناد محرمانه سلاح های کنترل ذهن توسط دولت آمریکا منتشر شد!

والتمن می‌گوید که هیچ اطلاعی در مورد دلیل وجود فایل زیپ موردنظر در میان مدارک دریافتی ندارد و این احتمال وجود دارد که یا WSFC در حال آماده‌سازی گزارشی مجزا در مورد تسلیحات کنترل ذهن بوده و یا تصاویر در میان فایل‌های شخصی یکی از ماموران امنیتی قرار داشته و به طور اتفاقی لابه‌لای اسناد ارسال‌شده برای والتمن قرار گرفته است. از طرف دیگر تا این لحظه بیانیه‌ای از سوی WSFC در مورد اتفاق رخ‌داده منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. با سلام باید بگویم کهنظیر این پروژه کنترل ذهن از راه دور مدتهاست که در ایران در حال اجراست که من اطلاعاتی راجب ان دارم که اگر طالب انید با کمال میل در خدمتم

  2. هیچ خبری اتفاقی به بیرون درز پیدا نمیکنه.
    هدفشون دادن سوژه و موضوع به کشورهای دیگه و سپس جمع اوری دستاوردهای اونها بوسیله شنود هست.

  3. الان کی آمریکا رو محکوم میکنه حالا؟؟؟ خودش؟؟؟ ههه خنده داره

  4. چقدر عوضیه این امریکا

  5. بیاین خودمونو گول نزنیم هر دولتی دیگه ای هم جای این بود همین عمل وحشیانه رو پیاده میکرد

  6. عجب خبر جالب و ترسناکى بود سپاس گجت نیوز