تصاویری دیدنی از زیبایی‌های طبیعت کرمانشاه در فصل بهار

تصاویری دیدنی از زیبایی‌های طبیعت کرمانشاه در فصل بهار

در این مطلب مجموعه‌ای از عکس‌های دیدنی طبیعت کرمانشاه در فصل بهار که به مناطق اطراف کوه شناخته‌شده پرآو مربوط هستند را تهیه کرده‌ایم که تماشای آن‌ها به هیچ وجه خالی از لطف نیست.

استان کرمانشاه از نظر جاذبه‌های گردشگری یکی از استان‌های غنی کشور به حساب می‌آید که علاوه بر آثار تاریخی معروفی چون طاق بستان و سنگتراشی‌های کوه بیستون، جاذبه‌های طبیعی بسیار دیدنی دارد؛ این جاذبه‌های چشم‌نواز شامل دشت‌ها و کوه‌های با صفایی می‌شوند که تقریبا در تمامی ماه‌های سال زیبایی‌های طبیعت کرمانشاه را به خوبی به نمایش می‌گذارند.

در همین رابطه تیم گجت نیوز مجموعه‌ای از تصاویر چشم‌نواز مربوط به مناطق اطراف کوه پرآو در شهر کرمانشاه را تهیه کرده که چهره بهاری بخش شمال شرقی مرکز استان را از نگاه دوربین نشان می‌دهند.

به طور دقیق‌تر عکس‌ها مربوط به مناطق چالابه و سیروله، ارتفاعات اطراف جان‌پناه کوه‌نوردی شِنِل و همچنین دشت زیبای نجوبران هستند که در اواخر ماه فروردین 97 در سفری یک‌روزه به همراه یکی از تیم‌های کوهنوردی حرفه‌ای کرمانشاه ثبت شده‌اند؛ با این تفاسیر شما را به دیدن این عکس‌های طبیعت بهاری کرمانشاه دعوت می‌کنیم.

گوشه‌ای از طبیعت کرمانشاه در فصل بهار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. یسربه لرستان بزنید بفهمید طبیعت یعنی چی

  2. زیباست ولی حیف که یه حیون وحشی توی این طبیعت وجود نداره

  3. این تازه تیکه ی کوچیکی از کرمانشاس روستایه هجیج و طبیعت نودشه اورامان طبیعت اطراف روانسر و……بی نظیره و چشم نواز همشون…..

  4. ایرانم سراسرش زیباست

  5. فصل بهار کرمانشاه رویاییه و مثل بهشت میمونه.البته نباید به اطراف شهرستان ها بسنده کرد و باید زد دل طبیعت بلوطی و کوهستانی و سرسبز این استان.