بهترین بازی های آی او اس

بهترین بازی های آی او اس در سال 2018 که همین حالا می‌توانید انجام دهید

در این بخش با معرفی بهترین بازی های آی او اس در سال 2018، مجموعه‌ای منتخب از بازی‌های ارزشمند را معرفی خواهیم کرد که می‌توانند ساعت‌ها شما را مشغول کنند.

این روزها تعداد بازی های مخصوص سیستم عامل iOS بیشتر از همیشه بوده و همواره به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. اما در این بخش تلاش کرده‌ایم با گردآوری بهترین بازی های آی او اس ، در زمان شما صرفه‌جویی کنیم و مجموعه‌ای از برترین‌ها را پیش روی شما قرار دهیم.

تمامی این بازی‌ها در طبقه تریپل ای (AAA) جای گرفته و از بهترین‌های 2018 هستند.

معرفی بهترین بازی های آی او اس

Fortnite

دانلود

این روزها بازی‌های سبک battle royale و تلاش برای بقا محبوبیت بسیاری میان کاربران دارند و به آسانی می‌توان Fortnite را محبوب‌ترین بازی در این سبک معرفی کرد. شاید Fortnite آغازگر این سبک نباشد، ولی به ارتقا و محبوبیت آن کمک بسزایی کرده است.

بهترین بازی های آی او اس

این بازی که به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، یکی از بهترین بازی های آی او اس بوده و همانند نسخه دسکتاپ آن، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. در این بازی اعتیادآور کاربران تلاش می‌کنند تا با غلبه بر رقبا، به عنوان آخرین نفر پیروز میدان باشند. Fortnite از جمله بازی‌هایی است که باید آن را روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید.

PUBG

دانلود

PUBG همانند بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی Fortnite، حالا برای سیستم عامل آی او اس هم عرضه شده است. اگرچه PUBG را می‌توان اولین بازی سبک “battle royale” در نظر گرفت که واقعا سبب شهرت آن شد، اما با توجه به محبوبیت، حالا کمی عقب‌تر از Fortnite قرار دارد.

بهترین بازی های آی او اس

در حالی که هسته اصلی این بازی‌ها شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارد، PUBG فاقد سیستم ساختن است که متناسب با سلیقه کاربران می‌تواند خوب یا بد باشد. البته با یک نگاه به ظاهر بازی می‌توان به آسانی به برخی از تفاوت‌های آنها هم پی برد. به عنوان مثال، PUBG گیم‌پلی بهتر در تیراندازی و گرافیک واقعی‌تری دارد که این موضوع با گرافیک کارتونی Fortnite در تضاد است.

شاید نیازی به گفتن نباشد، ولی این بازی هم به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

South Park: Phone Destroyer

دانلود

اولین بازی رسمی از سری South Park برای گوشی های موبایل که به عنوان یکی از بهترین بازی های آی او اس هم شناخته می‌شود، ترکیبی از سبک RTS و بازی‌های کارتی با چاشنی شوخ‌طبعی سازندگان است که ماحصل آن می‌تواند دنیایی متفاوت از South Park را پیش روی شما قرار دهد.

مشابه فرانچایز این بازی برای کامپیوتر و کنسول‌ها، شما در نقش New Kid یا “Douchebag” به انجام بازی خواهید پرداخت و Eric Cartman نیز شخصیت اصلی بازی خواهد بود.

بهترین بازی های آی او اس

گیم‌پلی بازی، جدای از منحصر به فرد بودن، همانند بسیاری از بازی‌های دیگر سبک CCG بوده و برای پیروز شدن در آن باید نوار سلامتی رقیب را خالی کنید.

Animal Crossing: Pocket Camp

دانلود

Animal Crossing: Pocket Camp بازی کلاسیک نینتندو 64 است که اخیرا برای گوشی های موبایل توسعه داده شده و کاربرانی که هم‌چنان عاشق نینتندو و دنیای زیبای آن هستند، باید این عنوان را امتحان کنند.

مثل نسخه اصلی، شما در نقش یک مدیر کمپ بوده و با همراهان کارتونی خود به داستان‌های پیرامون آن خواهید پرداخت.

The Sims Mobile

دانلود

بازی کلاسیک و بسیار محبوب The Sims که EA و Maxis مسئولیت توسعه و عرضه آن را بر عهده دارند، اخیرا تحت عنوان The Sims Mobile در اختیار کاربران گوشی های موبایل قرار گرفته است.

همانند نسخه اصلی این بازی برای دسکتاپ‌ها، The Sims Mobile به شما اجازه می‌دهد با انتخاب “Sim” دلخواه، خود را با فعالیت‌های مختلف درگیر کنید. اما باید بدانید جنبه‌های ساخت و ساز در نسخه اصلی که این عنوان را به یک بازی سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند، در نسخه موبایلی بسیار محدود است. با این حال، علاقه‌مندان به این فرانچایز از انجام آن لذت خواهند برد.

Dungeon Hunter 5

دانلود

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی اکشن و هک اند اسلش هستید، Dungeon Hunter 5 بهترین گزینه موجود خواهد بود. علاوه بر این، Dungeon Hunter 5 را می‌توان به عنوان یک بازی سبک MMO هم در نظر گرفت که در آن به کاربران اجازه داده می‌شود در نبردهای رو در رو در برابر یکدیگر قرار گیرند؛ جایی که در آن سایر بازیکن‌ها نیز تلاش می‌کنند با تضعیف‌تان، طلای شما را به دست آورند.

سیاه‌چاله شما شامل یک نسخه از کاراکترتان می‌شود که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهد شد. در نتیجه، اگر شما پایگاه و کاراکتر خود را به اندازه کافی خوب توسعه داده باشید، احتمالا فقط به دفع سایرین و محافظت از طلا نیاز خواهید داشت.

Standoff 2

دانلود

احتمالا محبوب‌ترین بازی چندنفره سبک شوتر اول شخص، Counter Strike، هرگز برای گوشی های موبایل عرضه نخواهد شد. ولی خوشبختانه برای همه ما، دیگر توسعه‌دهنگان با ساخت بازی‌های مشابه تلاش کرده‌اند تجربه این بازی کلاسیک را روی اسمارت فون ها امکان‌پذیر کنند.

Standoff 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های آی او اس ، شوتری بسیار جذاب است که به شکلی موفقیت‌آمیز، احساس عدم وجود عنوانی همچون Counter Strike Global Offensive را از بین برده و در قالب یک پکیج قابل هضم، در دسترس تمام دارندگان دستگاه‌های مجهز به iOS قرار گرفته است.

Full of Stars

دانلود

آینده می‌تواند به نوعی هم شگفت‌انگیز و هم آزاردهنده باشد چرا که زندگی انسان زمانی فراتر از منظومه شخصی گسترش پیدا خواهد کرد و ما نمی‌توانیم آن را ببینیم.

بهترین بازی های آی او اس

هرچند، در بازی Full of Stars شما می‌توانید به عنوان آخرین بازمانده‌های انسان، در دنیایی پرماجرا و جز زمین که نابوده شده است، خانه‌ای جدید را پیدا کنید.

Iron Blade

دانلود

بازی حماسی سبک نقش آفرینی و هک اند اسلش شرکت گیم لافت، نماینده بسیار خوبی برای این سبک بوده و کاربران را در مقابل دشمنان بدجنس‌ در اروپا و زمان قرون وسطی قرار می‌دهد.

بهترین بازی های آی او اس

Iron Blade با فراهم کردن امکان ساخت اسحله‌های مختلف و یادگیری مهارت‌های فوق‌العاده، علاقه‌مندان به بازی‌های سبک نقش آفرینی را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

BlackBox

دانلود

بازی‌های معمایی معمولا اعتیادآور هستند، اما “BlackBox” مرزها را به ماورای آن گسترش می‌دهد. این بازی شما را مجبور خواهد کرد برای حل معماها از تمام توان فکری خود استفاده کرده و به واسطه سنسورهای گوشی، موبایل را در جهت‌های مختلف، کج کرده و حتی بچرخانید. شاید در نگاه اول برخی این بازی را دست کم بگیرند، اما نصب و انجام آن، تجربه‌ای متفاوت از معماهای پیچیده را برای شما رقم خواهد زد.

بهترین بازی های آی او اس

The Battle of Polytopia

دانلود

آخرین بازی در لیست بهترین بازی های آی او اس در سال 2018 میلادی، The Battle of Polytopia نام دارد.

آیا تاکنون بازی‌های فوق‌العاده Sid Meier’s Civilization را انجام داده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، The Battle of Polytopia نیز تجربه‌ای مشابه را منتقل خواهد کرد.

بهترین بازی های آی او اس

در این بازی جذاب، شما به کاوش در دنیاهای ایجاد شده و نبرد قبایل خواهید پرداخت تا امپراطوری خود را به درجاتی بالا برسانید. به لطف نقشه‌هایی که به صورت روتین با زمین‌های مختلف تولید می‌شود، روند بازی متفاوت خواهد بود؛ چیزی که باعث افزایش جذابیت بازی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. پابجی و فورتنایت مجانی هستن؟

  2. نسخته موبایل فورتنایت حرف نداره

  3. پابجی اینجا پابجی آنجا پابجی همه جا

  4. آی او اس ندارم ولی دو سه مورد نسخه پی سی بازی کردم

  5. شاهکار یعن سوت پارک

  6. فورتنایت عااااااااالیه

  7. بهترین بازی سبک بتل رویال ROS هست

  8. الان وقت همه کار داریم بجز بازی کردن

  9. بازی های اندروید رو هم معرفی کنید لطفا