ایسوس زنفون مکس پرو ام 1

گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 با قیمت رقابتی معرفی شد

ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 (Asus Zenfone Max Pro M1) با سخت افزار قوی رونمایی شد. گوشی جدید ایسوس با قیمت بسیار رقابتی می‌تواند زنگ خطر را برای سایر سازندگان به صدا در آورد.

پیش‌تر ایسوس وعده داده بود گوشی جدید زنفون مکس پرو M1 را با ویژگی‌های جذاب معرفی می‌کند و این کمپانی تایوانی حالا امروز به وعده خود عمل کرده است. شاید نام طولانی این تلفن هوشمند چندان شما را غافلگیر نکند، اما مشخصات فنی و قیمت پایین آن احتمالا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

موبایل پیش رو را از چندین جهت می‌توان رقیب اصلی ردمی نوت 5 پرو شیائومی در نظر گرفت. به عنوان نمونه، ایسوس از نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم در دو طرف و سیستم دوربین دوگانه روی قاب پشتی بهره برده است تا طراحی این موبایل، همانند سایر محصولات بازار ظاهر مدرنی داشته باشد. علاوه بر این، چیپست اسنپدراگون 636 به عنوان مغز پردازشگر در ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 در خدمت کاربران خواهد بود.

ایسوس زنفون مکس پرو ام 1

ایسوس با بهره‌گیری از اندروید 8.1 اوریو، نخستین بار به استفاده از اندروید خالص روی آورده است و خریداران از صفحه نمایشی 5.99 اینچی با وضوح +FHD و شیشه منحنی 2.5 بعدی برخودار خواهند شد. یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

موبایل جدید ایسوس در چندین نسخه با حافظه رم متفاوت به فروش می‌رسد. برای نسخه‌های 3 و 4 گیگابایتی، در بخش پشتی از دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی و در بخش جلویی از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است که به واسطه آنها می‌توان تصاویر را با کیفیتی مطلوب ثبت کرد. این در حالی‌ست دوربین دوگانه نسخه 6 گیگابایتی به دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. متفاوت بودن سیستم دوربین شاید کمی عجیب باشد، ولی این انتخاب ایسوس بوده است. قابلیت “Face Unlock” نیز به صورت نرم افزاری توسط این موبایل جدید پشتیبانی می‌شود.

ایسوس زنفون مکس پرو ام 1

 

قیمت ایسوس زنفون مکس پرو ام 1

به گفته ایسوس، گوشی جدید Zenfone Max Pro M1 قرار است در بازار هند در سه نسخه 3، 4 و 6 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 10 هزار و 999 روپیه (165 دلار)، 12 هزار و 999 روپیه (195 دلار) و 14 هزار و 999 روپیه (225 دلار) به فروش رسد.

فعلا زمان عرضه و قیمت این اسمارت فون برای بازار سایر کشورها اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

    • من موندم تو چرا اصلا نظر دادی ارزش خرید نداره الان با چه منطقی این حرف رو زدی گوشی با صفحه ۶ نسبت ۱۸به ۹ فول اچ دی پلاس ۵۰۰۰ باتری اسنپ ۶۳۶ و ۴گیگ رم برند ایسوس۱۹۵ دلار لین مفت ترین و بهترین گوشی هست که میشه خریدقیمتش میشه ۱میلیون تومن یه سر به قیمت گوشی های بازار بزن متوجه میشی داستان چیه

  1. قیمتش که پایینه فعلا