وان پلاس 6

پنل پشتی وان پلاس 6 سرامیکی خواهد بود

گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) به زودی رونمایی خواهد شد. طبق اخبار جدید، پنل پشتی وان پلاس 6 از جنس سرامیک بوده و عبارتی منحصربه‌فرد بر روی آن حک شده است.

برخلاف بیشتر پرچمداران که تا پیش از معرفی، مشخصاتشان توسط برخی تحلیلگران و افراد فعال در زمینه افشای اطلاعات دستگاه‌ها فاش می‌شود، تا امروز به لطف گفته‌های مدیر عامل وان پلاس، اطلاعات موثق و کاملی درباره پرچمدار سال 2018 این شرکت به دست آورده‌ایم. وان پلاس 6 تا مدتی دیگر رونمایی شده و در زمره پرچمداران قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 قرار خواهد گرفت.

جنس متفاوت پنل پشتی وان پلاس 6

به عنوان نمونه‌ای از اطلاعات مهم فاش شده درباره آن می‌توان به داشتن طراحی ناچ استایل اشاره کرد. این تنها تغییر ظاهری مهم مدل جدید نبوده و احتمالا وان پلاس 6 را باید نخستین گوشی مقاوم در برابر نفوذ آب این شرکت چینی خطاب کنیم. اما بر اساس اخبار جدیدی که باز هم به برخی ویژگی‌های ظاهری این گوشی اشاره می‌کنند، پنل پشتی وان پلاس 6 از جنس سرامیک خواهد بود.

حساب کاربری رسمی وان پلاس در هند، همراه با انتشار تصویر زیر، به نوعی به دست‌کاری‌های صورت گرفته در مواد بدنه گوشی جدید این شرکت اشاره کرد. اگر قرار باشد عکس قرار گرفته در این توییت را به پنل پشتی وان پلاس 6 نسبت بدهیم، در پشت این گوشی عبارت “Designed by OnePlus” (طراحی شده توسط وان پلاس) حک خواهد شد.

پنل پشتی وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این بار دیگه میتونه یه قاتل تمام عیار باشه

  2. این وان پلاسم گوشی بدی نیست تا اونجایی که من شنیدم