عکس ال جی جی 7 تینکیو

جدیدترین عکس ال جی جی 7 تینکیو این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد

عکس ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) توسط ایوان بلس منتشر شد. رندرهای پرچمدار آینده ال جی، جای هیچ ابهامی را در رابطه با طراحی آن باقی نمی‌گذارند.

ال جی G7 تینکیو هفته آینده معرفی خواهد شد و در یک زمان‌بندی معمول، حالا ایوان بلس رندرهای خبری این تلفن هوشمند را منتشر و آن را از زوایای مختلف نشان داده است. این نخستین باری‌ست که چنین تصویری از موبایل جدید ال جی منتشر می‌شود، پس بهتر است نگاهی دقیق به آن داشته باشیم.

عکس ال جی جی 7 تینکیو مربوط به رنگ نقره‌ای / خاکستری بوده و حاشیه‌های آن در بخش جلویی به رنگ مشکی است. در نتیجه، ما گمان می‌کنیم سایر رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز با طرحی مشابه به دست کاربران برسند. بریدگی بالای صفحه یا ناچ، میزبان دوربین سلفی، اسپیکر earpiece و سنسورهای مجاورت و روشنایی است. همانند بسیاری از گوشی های اندرویدی دیگر نیز حاشیه پایینی صفحه کمی ضخیم‌تر طراحی شده است.

عکس ال جی جی 7 تینکیو

در بخش پشتی می‌توان دوربین دوگانه جدید ال جی را پیدا کرد که سنسورهای آن با آرایش عمودی روی قاب جای گرفته‌اند. در این بخش همچنین یک سنسور اثر انگشت دیده می‌شود که البته وجود آن به معنی حذف کلید پاور نیست و این دکمه روی بخش راستی دستگاه تعبیه شده است. این‌بار سازندگان از سه کلید برای بخش سمت چپ دستگاه استفاده کرده‌اند که گفته می‌شود دکمه سوم، میان‌بری برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت خواهد بود.

عکس ال جی جی 7 تینکیو از وجود جک صدا خبر می‌دهد

عکس ال جی جی 7 تینکیو وجود درگاه کات حافظه و سیم کارت در بخش بالایی را تایید می‌کند، در حالی که در بخش پایینی می‌توان یو اس بی نوع C را در کنار جک 3.5 میلی‌متری صدا (که بعید می‌دانیم به این زودی‌ها ال جی آن را حذف کند) و اسپیکر پیدا کرد.

ال جی همانند گوشی های G6 و V30، از فریمی براق و فلزی استفاده کرده و قاب پشتی شیشه‌ای گوشی به طرف فریم، به صورت منحنی طراحی شده‌اند. به هر صورت، به نظر می‌رسد ال جی در حال طراحی موبایلی با ظاهر جذاب و البته همراه با «ناچ» است.

انتظار می‌رود LG G7 ThinQ با صفحه نمایشی 6 اینچی، تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تولید شود. این اسمارت فون به صورت هم‌زمان در تاریخ 3 می (13 اردیبهشت) در سئول و 2 می (12 اردیبهشت) در نیویورک رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه