گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ

عکس‌های گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ در چند رنگ مختلف منتشر شد

تصاویر گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy A6) در چندین رنگ مختلف منتشر شد. این عکس‌ها، طراحی نهایی گوشی جدید سامسونگ را به تصویر می‌کشند.

روز گذشته چندین عکس از گلکسی +A6 همراه با قاب محافظ، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. اما حالا منابع خارجی با انتشار چندین رندر، علاوه بر تایید طراحی نهایی، رنگ‌بندی این تلفن هوشمند را نیز مشخص کرده‌اند.

گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ به بدنه‌ای فلزی با طرح مات مجهز شده و روی آن بامپرهایی جالب با تاکید روی خطوط آنتن نیمه‌شفاف دیده می‌شود. پیش‌تر ما از وجود نمایشگر Infinity Display و دوربین دوگانه عمودی در بخش پشتی مطلع بودیم. چیزی که در تصاویر قبلی ما را کمی مشکوک می‌کرد، محل قرارگیری اسپیکر بود چرا که در بخش پایینی دیده نمی‌شد. اما حالا تصاویر جدید گلکسی +A6، تعبیه درگاه اسپیکر در بخش راستی و بالاتر از کلید پاور را تایید می‌کنند.

به علاوه، در این عکس‌های جدید دو خشاب جداشدنی در سمت چپ، یکی بزرگ و دیگری کوچک، دیده می‌شود. به نظر می‌رسد خشاب بزرگ‌تر برای نگه داشتن سیم کارت ها در نظر گرفته شده است، در حالی که از خشاب کوچک‌تر برای کارت حافظه میکرو اس دی استفاده خواهد شد. ما خوشحالیم که سامسونگ از خشاب‌های هیبریدی استفاده نمی‌کند. به هر صورت طراحی این گوشی هوشمند یادآور بدنه تمام‌فلزی آنر 7 ایکس اما با المان‌های سامسونگ خواهد بود.

گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ

همراه با این تصاویر، عکسی از گوشی گلکسی A6 در دنیای واقعی از طریق وب‌سایت آژانس برزیلی ANATEL منتشر شده که ما را با طراحی این تلفن هوشمند آشنا می‌کند. از نظر ظاهری به جز سیستم دوربین پشتی، تفاوتی میان این گوشی و نسخه پلاس آن دیده نمی‌شود و گلکسی ای 6 با نمایشگر Infnity Display، اسکنر اثر انگشت پشتی و بامپرهای موجود در نسخه پلاس عرضه خواهد شد. در عوض، سامسونگ از سخت افزار متفاوت برای این اسمارت فون بهره خواهد برد.

در ادامه می‌توانید تصاویر گلکسی +A6 را مشاهده کنید.

تصاویر گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی هم عالی و زیبا اینم یه میان رده خوب

  2. رنگ های زشتی رو انتخاب کرده