نوکیا 6

زمان معرفی گوشی اندرویدی نوکیا X6 مشخص شد

اچ ام دی گلوبال روز جمعه 7 اردیبهشت ماه قصد دارد از یک گوشی به نام نوکیا X6 پرده برداری کند. در ادامه با مشخصات و قابلیت‌های این گوشی اندرویدی نوکیا آشنا شوید.

سرانجام مشخص شد که گوشی نوکیا ایکس یک پرچمدار نیست، بلکه درواقع نوکیا ایکس نام یک گوشی میان رده اندرویدی مختص بازار چین است. شارژر 10 وات می‌تواند سرنخی از این محصول دست ما دهد،‌ اما حالا اطلاعات بیشتری از قیمت آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است. مدل‌های مختلف این گوشی قرار است با قیمت 250 یا 285 دلار روانه بازار شوند.

نوکیا X6

اما کمپانی اچ ام دی گلوبال در حال تدارک رونمایی از یک گوشی به نام نوکیا ایکس 6 است. این نسخه، در واقع مدل 2018 نوکیا ایکس 6 است که بیش از یک دهه پیش عرضه شده بود. این محصول در جایگاهی بین نوکیا 6 2018 (Nokia 6 2018) و نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) قرار خواهد گرفت. یک نمایشگر 5.8 اینچی با حاشیه حداقلی صفحه همراه نسبت ابعاد 19:9 (درحالی که مدل 7 پلاس از نسبت ابعاد 18:9 برخوردار بود) بر روی پنل جلویی گوشی نقش بسته است. بر روی قاب پشتی آن نیز دوربین دوگانه عمودی با لنزهای کارل زایس قرار خواهد داشت.

نوکیا X6

نسخه اصلی نوکیا X6

اچ ام دی گلوبال قرار است نوکیا X6 جدید را در دو نسخه با تراشه و رم متفاوت روانه بازار کند. مدل بالارده این گوشی از تراشه اسنپدراگون 636 و یک رم 6 گیگابایتی برخوردار است. مدل ارزان قیمت‌تر آن نیز دارای تراشه هلیو پی 60 و یک رم با ظرفیت 4 گیگابایت خواهد بود. هر دو مدل از اندروید 8 اوریو بهره‌مند هستند. تراشه هلیو پی 60 دارای 4 هسته Cortex-A73 به علاوه 4 هسته Cortex-A53 است. اسنپدراگون 636 نیز از هسته‌های Kryo 260 برخوردار است که یک نسخه سفارشی شده‌ی A53 محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پرو از تراشه اسنپدراگون 636 و گوشی اوپو آر 15 تازه معرفی شده نیز از تراشه هلیو پی 60 قدرت می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. طرح همه گوشی ها شبیه هم شدن

  2. خداکنه قیمتش زیر 1 میلیون باشه من که خیلی منتظر گوشی های جدید نوکیا هستم میان رده هاش خیلی عالین میخاستم شیائومی بگیرم ولی نوکیا یه چیز دیگس همون اسمش میاد همه قبولش دارن