دانلود کنيد : Clean Master نرم افزار پاکسازي فضاي ابزار اندروييدي شما

فضای خالی تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی شما پر شده و با پیغام عدم فضای کافی مواجه شده‌اید؟ اپلیکیشن Clean Master می‌تواند شما را در خالی کردن فضای ذخیره سازی یاری کند. این نرم افزار فایل‌های سنگین موجود در حافظه را تشخیص داده و با معرفی آنها به شما کمک می‌کند تا فضای ذخیره سازی را خالی کنید.

وقتی Clean Master را اجرا می‌کنید، یک گراف از فضای استفاده شده و خالی حافظه ذخیره سازی داخلی یا حافظه SD نمایش داده می‌شود، اما بیشتر امکانات نرم افزار از طریق بخش History در دسترس هستند. در این قسمت شما قادر به مشاهده حجم کش اشغال شده توسط اپلیکیشن‌های نصب شده خواهید بود. سپس می‌توانید مواردی که نیازی به آنها ندارید را حذف نمایید.

در تب بعدی شما قادر به مشاهده فایل‌های مربوط به اپلیکیشن‌هایی هستید که پس از حذف، هنوز بر روی حافظه باقی مانده‌اند. به کمک Clean Master به راحتی قادر به حذف این فایل‌ها خواهید بود.

این اپلیکیشن مجانی علاوه بر موارد ذکر شده، دارای یک مدیریت تسک‌ها نیز می‌باشد که از طریق آن می‌توانید اپلیکیشن‌های در حال اجرا را مدیریت کنید. اگر برای کامپیوتر خود نیز به دنبال نرم افزار مشابه هستید می‌توانید از WinDirStat استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Clean Master از گوگل پلی
دانلود اپلیکیشن Clean Master از پلی استور دات آی‌آر

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*