دوربین ال جی جی 7 تینکیو

نخستین عکس گرفته شده با دوربین ال جی جی 7 تینکیو منتشر شد

اولین عکس گرفته شده با دوربین ال جی جی 7 تینکیو توسط یک افشاگر عکسی منتشر شد. وی ادعا می‌کند این تصویر توسط دوربین ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)، پرچمدار معرفی نشده شرکت ال جی به ثبت رسیده است.

پس از آن که کمپانی ال جی از پرچمدار اصلی گوشی های سری G خود در کنگره جهانی موبایل امسال پرده برداری نکرد، اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد این محصول به گوش ما خورده است. اما معتبرترین منابع تایید کرده‌اند که این گوشی با نام کامل ال جی جی 7 تینکیو قرار است تا چندی دیگر رسما معرفی شود.

در همین راستا یکی از افشاگران مروف به نام رولاند کوانت (Roland Quandt) تصویری را در حساب توییتری خود منتشر کرده و ادعا می‌کند این عکس با دوربین ال جی جی 7 تینکیو به ثبت رسیده است. داده‌های EXIF این تصویر مربوط به یک گوشی با کدنام LM-G710 است که پیشتر در کره جنوبی موفق به کسب تاییدیه‌های لازم شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک ال جی به صورت رسمی از آن پرده برداری کند.

نمونه عکس دوربین ال جی جی 7 تینکیو

مشخصات دوربین ال جی جی 7 تینکیو

گفته می‌شود این عکس با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی نقش بسته بر روی قاب پشتی گوشی جی 7 تینکیو به ثبت رسیده است. با توجه به داده‌های EXIF،‌ این عکس با تنظیمات دوربین دیافراگم f/1.6، ایزو 50، لنز 4.03 میلی‌متری 1/379 تهیه شده است. حجم عکس 5.3 مگابایت، وضوح آن 16.3 مگاپیکسل برابر با 4656 در 3492 پیکسل و فرمت آن نیز PNG بوده است. بنابراین می‌توان گفت که این عکس تهیه شده توسط دوربین ال جی جی 7 تینکیو می‌تواند پازل اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از گوشی پرچمدار جدید ال جی را تکمیل کند. البته نمی‌توان در مورد کیفیت عکس قضاوت کرد،‌ چرا که ممکن است آن توسط یک نسخه پیش تولیدی G7 ThinQ گرفته شده باشد.

دوربین ال جی جی 7 تینکیو

روز گذشته نیز رندر جدیدی از این گوشی به انتشار رسید که طراحی کامل قاب پشتی این گوشی را به تصویر می‌کشد. در قسمت پشتی گوشی شاهد حضور دوربین دوگانه عمودی همراه با فلاش LED، اسکنر اثر انگشت، نام گوشی و لوگو شرکت ال جی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خخخ خندیدیم خوب بود

  2. گوشی خوبیه فقط به لحاظ سلیقهی شخصی خودم زشته

  3. خوشی به دلشون این مثلا چیه