عکس‌ها و ویدیویی از شیائومی Mi 6X

عکس‌ها و ویدیویی از شیائومی Mi 6X یک روز پیش از رونمایی لو رفت

عکس‌ها و ویدیویی از گوشی شیائومی Mi 6X که فردا معرفی خواهد شد، به بیرون درز پیدا کرده است. حالا می‌توانید با تمامی مشخصات شیائومی می 6 ایکس ، نسخه‌ی ارزان‌تر پرچمدار سال 2017 شیائومی آشنا شوید.

کمپانی شیائومی فردا 5 اردیبهشت ماه طی یک رویداد خبری ویژه از گوشی شیائومی Mi 6X خود که انتظار می‌رود در سایر نقاط جهان با نام شیائومی Mi A2 عرضه شود را معرفی خواهد کرد. این گوشی پیشتر در سایت Android.com رویت شده و عکس سلفی آن به صورت رسمی انتشار پیدا کرده است. حالا می‌توانیم چند عکس و ویدیویی جدید را از گوشی شیائومی می 6 ایکس در فاصله‌ی چند ساعت مانده به رونمایی رسمی آن را مشاهده کنیم. این تصاویر در شبکه اجتماعی ویبو به انتشار رسیده است.

مشخصات فنی شیائومی Mi 6X

در ویدیویی که بالا مشاهده می‌کنید، دقیقا هر آنچه در مورد طراحی گوشی جدید شیائومی ادعا می‌شد، تایید می‌شود. بنابراین حالا دیگر به طور قطع می‌دانیم که این محصول از یک نمایشگر 5.99 اینچی بر روی قاب جلو و دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی خود برخوردار است. از نظر ظاهری، شباهت زیادی بین این گوشی و شیائومی ردمی نوت 5 پرو وجود دارد، اما این خطوط آنتن هستند که می‌توانند کمی به طراحی این دو گوشی تفاوت ببخشند.

در ویدیو منتشر شده از شیائومی Mi 6X ، شما این گوشی را در دستان فردی می‌بینید که با ناوبری به بخش تنظیمات آن رفته تا حضور تراشه اسنپدراگون 660، رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی آن تایید شود. این ویدیو همچنین ثابت می‌کند که دوربین دوگانه پشتی شیائومی می 6 ایکس از دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک باتری با ظرفیت 3010 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین شارژ مورد نیاز قطعات آن را بر عهده دارد. همچنین در تصاویری که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، تجهیز گوشی شیائومی Mi 6X‌ به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز تایید شده است. تصاویر مذکور، دو رنگ مشکی و طلایی این گوشی را به نمایش می‌گذارند.

با توجه به پوسترهای به بیرون درز پیدا کرده، شیائومی Mi 6X قرار است در پنج رنگ صورتی، قرمز، طلایی، آبی و مشکی عرضه شود. از نظر قیمتی نیز انتظار داریم شیائومی این گوشی را با قیمت 285 دلار به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشى یکبار مصرف چینى خخخخ
    😀

  2. گوشی چینی همه مشخصاتشم دروغه عین هواوی که دروبین بیستش اندازه دوربین 8 سامسونگم نیست

  3. گرونش کرد؟؟؟ قبلا که 270 دلار بود

  4. کو میگفتن بدون حاشیه س