آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام آپلود تصاویر در استوری را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت‌هایی جذاب برای بهتر کردن استوری ها معرفی شد. از این به بعد کاربران با روشی جدید و البته آسان‌‌تر قادر به آپلود مجموعه عکس‌ها و ویدیوها خواهند بود.

ارسال هم‌زمان 10 عکس در آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام روز گذشته رسما از ارائه یک به‌روزرسانی جدید خبر داد. این آپدیت به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیوهای مورد نظر را آسان‌تر و سریع‌تر در استوری آپلود کنند. از این به بعد کاربران می‌توانند چندین ویدیو و عکس را به صورت هم‌زمان آپلود کنند. زمانی که شما قصد آپلود محتوای جدید را داشته باشید، یک آیکون را در گوشه سمت راست بالا پیدا خواهید کرد. با لمس این آیکون، می‌توانید تا 10 عکس و ویدیو را از گالری انتخاب کنید. پنجره ویرایش پیش‌نمایشی از همه عکس‌ها و ویدیوهایی که انتخاب کردید را در بخش پایینی صفحه نشان خواهد داد. روی هرکدام از آنها ضربه بزنید تا از طریق ابزارهایی همچون استیکرها و متن که در دسترس شما قرار دارند، ویدیوها و عکس‌ها را ویرایش کنید. در نهایت، تصاویر و ویدیوها مطابق با نحوه انتخاب شما به صورت هم‌زمان منتشر خواهند شد.

علاوه بر این، هنگام اضافه کردن استوری، اینستاگرام در رابطه با محل قرار دادن استیکرها روی ویدیوها و تصاویر پیشنهاداتی ارائه خواهد کرد تا استوری شما جذاب‌تر از قبل باشد.

آپدیت جدید اینستاگرام

هم‌اکنون آپدیت جدید اینستاگرام در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است و کاربران سیستم عامل آی او اس نیز نسخه جدید را طی هفته‌های آینده دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*