باگ گرافیکی گلکسی اس 9

باگ گرافیکی گلکسی اس 9 سامسونگ سبب خاموش شدن گوشی می‌شود

یک باگ گرافیکی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) پیدا شد. این اتفاق تنها در یکی از نسخه‌های گلکسی S9 رخ داده و باعث کرش کردن کل گوشی و خاموش شدن ناگهانی آن می‌شود!

بر اساس گزارش یک فرد آزمایش‌کننده باگ‌ها و مشکلات گوشی ها، نسخه اسنپدراگونی سامسونگ گلکسی اس 9 در زمان اجرا بودن اپلیکیشن Samsung Internet و وارد آمدن فشار زیاد به گوشی، کرش می‌کند. به نظر می‌رسد پردازشگر گرافیکی Adreno اسنپدراگون 845 قادر به مدیریت و پردازش برخی سایه‌ها نیست و بروز یک باگ گرافیکی گلکسی اس 9 را سبب می‌شود.

این باگ گلکسی اس 9 به حدی جدی است که به خاموش شدن گوشی ختم خواهد شد. از آنجایی که مرورگر نمی‌داند چه زمانی باید خود را ری‌استارت کند، گوشی کرش کرده و دستگاه به طور کامل خاموش می‌شود، به جای این که تنها برنامه دارای مشکل بسته شده و مجددا راه‌اندازی شود. در زمان آزمایش با مرورگر گوگل کروم، باگ گرافیکی گلکسی اس 9 رویت نشد.

ریشه مبهم باگ گرافیکی گلکسی اس 9

برای اطمینان پیدا کردن از دلیل اصلی مشکل، مرورگر سامسونگ را بر روی یک گوشی ساخت گوگل نصب کردند، اما مجددا مشکلی رخ نداد. پیشتر چنین مشکلی را در برخی گوشی های اچ تی سی دیده بودیم.

متاسفانه هنوز مشخص نیست بعد از وارد آمدن چه میزان فشار به گوشی حین کار کردن با مرورگر پیش‌فرض سامسونگ، باگ گرافیکی گلکسی اس 9 بروز کرده و سبب خاموش شدن گوشی می‌شود. اگر این مشکل توسط کاربران زیادی گزارش شود، سامسونگ باید هر چه زودتر به وسیله انتشار آپدیت نرم افزاری آن را برطرف کند.