اوپو

اوپو بزرگترین عرضه کننده موبایل در بازار چین است

مطابق با گزارش جدید “Sino”، اوپو حالا به عنوان بزرگترین عرضه کننده گوشی در بازار چین شناخته می‌شود. هرچند، در این گزارش آمار عرضه گوشی های هواوی و برند آنر از یکدیگر جدا شده است.

عرضه 18.5 میلیون گوشی موبایل توسط اوپو طی سه ماهه نخست سال

کمپانی تحقیقات بازار “Sino” نتایج مربوط به عرضه گوشی های هوشمند برای سه ماهه ابتدایی سال 2018 میلادی را اعلام کرد. بر این اساس، اوپو با عرضه 18.52 میلیون موبایل در جایگاه نخست قرار دارد، در حالی که ویوو و اپل به ترتیب با عرضه 17.34 میلیون و 16.8 میلیون دستگاه گوشی موبایل در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند. مورد قابل توجه در این گزارش، جدا کردن میزان عرضه گوشی های هواوی و زیربرند آن یعنی آنر است. این دو برند محبوب، هرکدام با عرضه تقریبا 14 میلیون موبایل در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

سازندگان چینی بر بازار داخلی کشور خود تسلط دارند و اپل و سامسونگ تنها تولیدکنندگان خارجی هستند که نام آنها بین 10 فروشنده اول دیده می‌شود. هرچند، اگر تنها به درآمد تولیدکنندگان موبایل در بازار چین نگاه کنیم، اپل با اختلافی بسیار زیاد در جایگاه نخست قرار می‌گیرد چرا که درآمد آن تقریبا با مجموع درآمد سه شرکت بعدی لیست برابر است.

اوپو

در رابطه با میزان فروش آنلاین نیز حالا اطلاعاتی جالب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. آنر با فروش 6.29 میلیون موبایل در سه ماهه اول سال، شیائومی را پشت سر گذاشته و با درآمد تقریبا 9 میلیارد یوان (1.4 میلارد دلار) پیشترین درآمد را از فروش آنلاین کسب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینا چرا به ایران نمیان؟؟

  2. اسمشم تا حالا نشنیدم .ولی چینیه میاد تو ایران