دانلود تصاویر اینستاگرام

امکان بکاپ گیری از اینستاگرام سرانجام فراهم شد

بکاپ گیری از اینستاگرام سرانجام امکان‌پذیر شد. با استفاده از ابزار جدید گرفتن بکاپ از اینستاگرام می‌توان تمامی تصاویر، ویدیوها، استوری‌های درون آرشیو و حتی کامنت‌ها و لایک‌های خود را در یک چهارچوب مشخص دریافت کرد.

دو هفته پیش اینستاگرام اعلام کرد به زودی قابلیتی به منظور دانلود تمامی محتواهایی که کاربران در این پلتفرم بارگذاری کرده‌اند را فراهم خواهد کرد. اکنون چنین قابلیتی که می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای بکاپ گیری از اینستاگرام یاد کرد، توسط این شبکه اجتماعی ارائه شده است، اما تنها از طریق نسخه وب می‌توان از آن بهره برد. قابلیت جدید به زودی به اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی او اس نیز اضافه خواهد شد.

از مدت‌ها قبل، ابزاری به منظور بکاپ‌ گیری از تمامی اطلاعات خود به صورت جامع در فیس بوک فراهم شده بود، اما کاربران در شبکه اجتماعی تحت سلطه آن یعنی اینستاگرام، چنین ویژگی در اختیار نداشتند. خبر امکان دانلود تصاویر اینستاگرام دو هفته قبل منتشر شده بود، اما استفاده از آن به تازگی امکان‌پذیر شده است. برای استفاده از ابزار بکاپ‌ گیری از اینستاگرام می‌بایست به وب سایت instagram.com مراجعه کنید.

ابزار بکاپ گیری از اینستاگرام

در عکس زیر، ظاهر کلی ابزار دانلود تصاویر اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

دانلود تصاویر اینستاگرام

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده ابزار بکاپ‌ گیری از اینستاگرام امکان استخراج تصاویر، ویدیوها، کامنت‌ها، جستجوهای انجام شده، پیام‌ها (دایرکت)، استوری‌های آرشیو شده و اطلاعات پروفایل کاربری همه در کنار یکدیگر است.

همانطور که حدس می‌زدیم، دانلود اطلاعات حساب اینستاگرام به سادگی دریافت آن‌ها در فرمت اصلی نبوده و یک چهارچوب خاص برای قرارگیری تمامی اطلاعات کنار یکدیگر در نظر گرفته شده است. البته بکاپ گرفتن از اطلاعات اکانت اینستاگرام ممکن است تا 48 ساعت زمان ببرد! بعد از آماده شدن فایل بکاپ، سیستم آن را به ایمیل اصلی که در زمان ساخت حساب کاربری خود معرفی کرده‌اید ارسال خواهد کرد.

دانلود تصاویر اینستاگرام

حتی کامنت‌ها و لایک‌های دریافت شده برای تک تک پست‌ها نیز در فایل دانلودی قابل رویت هستند. این قابلیت یک ماه پیش از ارائه قانون جدید اتحادیه اروپا برای شرکت‌های حوزه فناوری منتشر شده است. بر اساس آن، بدون در نظر گرفتن مکان قرارگیری شرکت‌ها و دیتاسنترهای آن‌ها، باید مشخص شود از داده‌های کاربران ساکن در اروپا چگونه استفاده می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های قانون جدید، اجبار برای فراهم شدن امکان دریافت کل فایل‌ها و اطلاعات حساب کاربری درون پلتفرم‌ها است. قانون جدید اتحادیه اروپا برای شرکت‌های حوزه فناوری، از بیست و پنجم می (چهارم خرداد) اجرایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه عجب یه ماهه
    بالاخره درستش کردن