بنچمارک ال جی جی 7 تینکیو

بنچمارک ال جی جی 7 تینکیو از قدرت پردازشی بالا خبر می‌دهد

بنچمارک ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) از طریق “GeekBench” منتشر شد. به نظر می‌رسد پرچمدار آینده ال جی با سخت افزار قدرتمند به دست کاربران می‌رسد.

پیش از این گوشی جی 7 تینکیو با شماره مدل LGE GM-710 در کره جنوبی گواهی شده بود و ما با بسیاری از ویژگی‌های فنی و ظاهری این گوشی هوشمند آشنا هستیم. حالا نیز دستگاهی با همین شماره مدل در دیتابیس “GeekBench” رویت شده که اطلاعات آن را می‌توان مهر تاییدی بر شایعات قبلی در نظر گرفت.

پیش از هر چیز، این اسمارت فون به قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با پردازنده 2.8 گیگاهرتزی، توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و حداکثر سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه مجهز خواهد شد.

بنچمارک ال جی جی 7 تینکیو امتیاز برابر با گلکسی اس 9 را نشان می‌دهد

امتیازات کسب‌شده توسط پرچمدار ال جی بسیار بالا بوده و در یک رده با گوشی های خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ قرار می‌گیرند. در این صورت قدرت پردازشی G7 ThinQ و اسنپدراگون 845 پاسخگوی نیاز تمام کاربران خواهد بود. مورد دیگر، بهره‌گیری این پرچمدار از 4 گیگابایت حافظه رم است، در حالی که شایعات قبل از حافظه 6 گیگابایتی خبر می‌دادند. اگر تاریخ باز هم تکرار شود، احتمالا چندین نسخه از این گوشی با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به این بنچمارک را مشاهده کنید.

بنچمارک ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خوبم شد اپل x طراحی بریدگی بالای صفحه روی گوشیش انجام دادا مگرنه امسال دیگه کسی گوشی تولید نمیکرد

  2. این بسبون هم داره سعی میکنه مثل بقیه پارسال امار فروشش رو بالا ببره مثل سام که اول شد توی فروش یا اپل که دوم شد یا هواوی که سوم شد یا اپو که چهارم شد جزو اینا باسه مثل پارسال که رفت جزو othersa نره خدا کمکش کنه بنده خدا

  3. الجی هم واسه ما آدم شده