فراخوان آئودی

فراخوان آئودی برای بیش از 1 میلیون دستگاه خودرو مستعد آتش سوزی!

فراخوان آئودی (Audi) بابت مشکل خنک کننده الکتریکی خودروهای این شرکت منتشر شد. این فراخوان بیش از 1 میلیون دستگاه خودرو را شامل می‌شود و تعمیر بخش مربوطه نیز کاملا رایگان انجام خواهد شد.

ماه‌های اخیر، خاطرات بدی برای گروه صنعتی فولکس واگن به وجود‌آمد. حالا به نظر شاهد بروز همین مشکل برای شرکت آئودی هستیم تا روزهای بدی در انتظار آن‌ها باشد! این برند پرآوازه روز گذشته بیش از 1 میلیون خودرو را برای مشکلی در پمپ خنک کننده الکتریکی آن‌ها از سراسر جهان فراخواند. پمپ این خودروها ظاهرا بیش از حد گرم شده و یا دارای گردش کوتاهی از رطوبت است که می‌تواند حتی منجر به آتش سوزی خودرو نیز شود. اگر خودرو برند آئودی شما هم با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند، باید این مشکل بزرگ را جدی بگیرید و فورا به نمایندگی این شرکت مراجعه کنید.

خودروهای مشمول فراخوان آئودی

به نقل از آئودی، این فراخوان خودروهای مدل A5 کابریولت، A5 سدان و A5 کیو 5 که همگی تولید بین سال‌های 2013 الی 2017 هستند، مدل 2012 الی 2015 خودرو آئودی A6s، مدل 2013 الی 2016 خودروهای آئودی A4 سدان و A4 آل رود که از پیشرانه 2 لیتری توربو FSI برخوردارند را شامل می‌شود.

در حالی که تا بدین لحظه هیچ گزارشی از آتش سوزی یا مصدومیت منتشر نشده است، در فراخوان آئودی آمده است که تخلیه این جریان از سیستم خنک کننده می‌تواند منجر به مسدود سازی پمپ شود. نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی موظف هستند تا قطعات مورد نیاز برای حل این مشکل را به صورت رایگان تعویض کنند.

این نخستین باری نیست که آئودی به خاطر پمپ خنک کننده الکتریکی، مشتریان اتومبیل‌های خود را فرا می‌خواند. در ژانویه سال 2017 میلادی فراخوان آئودی بابت همین مشکل مشابه منتشر شد که با یک به روزرسانی نرم افزاری نیز مرتفع شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کار اسونی نیست یک میلیون خوردو

  2. اونا اینجوری به حقوق مصرف کننده احترام میذارن اینجا هم کارخونه ها مقصرو راننده میدونن