مرورگر اپرا تاچ

مرورگر اپرا تاچ با محیطی بسیار جذاب برای اندروید ارائه شد

مرورگر اپرا تاچ (Opera Touch) رسما در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفت. این مرورگر جدید با قابلیت‌های متنوع خود، تجربه‌ای متفاوت از وب‌گردی را به ارمغان می‌آورد.

“Touch” نام مرورگر جدید کمپانی نروژی اپرا برای تلفن های هوشمند است که بر خلاف نسخه استاندارد آن، فارغ از سازنده گوشی موبایل شما، به صورت اختصاصی برای کار کردن با نسخه دسکتاپی آن طراحی شده است،

استفاده از این مرورگر جدید با یک دست بسیار ساده خواهد بود تا تجربه‌ای راحت‌تر و بهتر از وب‌گردی برای کاربران رقم بخورد. تمام عملکردهای اصلی مرورگر در دسترس انگشت شست قرار گرفته‌اند تا در نتیجه آن، هنگام کار کردن با یک دست مشکلی پیش روی کاربران نباشد.

مرورگر اپرا تاچ

زمانی که شما اپرا Touch را باز می‌کنید، متوجه اجرا شدن آن در حالت جستجو می‌شوید. به علاوه، کیبورد گوشی بالا قرار گرفته و مکان‌نما در نوار آدرس هم در حال چشمک زدن خواهد بود. ظاهرا توسعه‌دهندگان به دنبال کاهش گام‌های مورد نیاز کاربران برای جستجوی مطالب در فضای مجازی بوده‌اند و این خواسته را با مواردی که ذکر کردیم، اجرایی کرده‌اند.

اما این‌ها همه ویژگی‌های جدید نیست و اپرا تاچ ضمن پشتیبانی از جستجوی صوتی، به کاربران اجازه می‌دهد برای انجام جستجو، بارکد یا QR را اسکن کنند. مرورگر اپرا همچنین با “Fast Action Button” یا به اختصار “FAB” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در نتیجه آن شما می‌توانید به زبانه‌های اخیر و ویژگی‌های جستجو دسترسی مستقیم داشته باشد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این مرورگر جدید به منظور کار کردن با نسخه دسکتاپی آن از طریق قابلیتی تحت عنوان “Flow” توسعه پیدا کرده است. برای استفاده از این قابلیت باید کد QR نمایش داده شده روی کامپیوتر را به وسیله موبایل خود اسکن کنید تا اشتراک‌گذاری لینک‌ها، تصاویر، ویدیوها و یادداشت‌ها امکان‌پذیر شود.

مرورگر اپرا تاچ هم‌اکنون از طریق پلی استور در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است و در آینده بسیار نزدیک، نسخه مخصوص آی او اس آن نیز منتشر خواهد شد.

دانلود اپرا تاچ از پلی استور

ویدیوی معرفی مرورگر اپرا تاچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عجب چیزى بود! سپاس گجت نیوز

  2. خیلی محیطی بسیار جذاب هم نبود ولی بدک نبود